Bombario - Sjanto

goed geproduceerde sterke track! Ben vooral groot fan van de drive in je bassline. Heerlijk! Enige puntje van kritiek, ik mis wat aankleding in de break die bij deze style in mijn beleving noodzakelijk is.
 
Knap gemaakte track, in clubs waar ze vroeger progressive trance draaiden zou dit zeker succes gehad hebben!
Zeer dansbaar, lekker nummer voor de liefhebber van dat genre. :okdan:
 
lekkere danstrack, niet origineel, wel goed! kan zo op die electric samurai mixtracks op youtube, ik zie de beelden van het burning man festival er zo al bij...
 
Dank allen voor de veelal positieve feedback. Dat stimuleert me om door te gaan, want ik ben de afgelopen 20 jaar al zeker 10 keer bijna gestopt :) Ik lees ook geen dingen waar ik het niet mee eens ben. De track is inderdaad niet super origineel, maar dat was ook niet mijn doel. Weer eens een liedje afmaken wel. De mix kan ook beter en daar wil ik het komende jaar in groeien.

Qua mixen doe ik al best veel dingen goed, maar vooral op gevoel. Ik lees nu The Mixing Engineer's Handbook van Bobby Owsinski en dat helpt flink. Ik weet nu steeds beter waarom ik dingen wel of niet doe. Er is dus zeker nog veel ruimte voor groei in 2019.

Nogmaals dank en ik probeer de andere tracks ook zoveel mogelijk te beluisteren en er iets zinnigs over te zeggen :halleluja
 
Hey, ik vind dit een heel goed geproduceerde track. Ik snap de soms eerder gegeven feedback qua originaliteit, maar ik vind het flauw om je daar op af te rekenen want het zit allemaal gewoon heel goed in elkaar en de mix is ook uitstekend (ik wou dat ik zo'n sound kon neerzetten). Dus ja, dit soort tracks hebben we wel vaker gehoord, maar dat betekent eigenlijk alleen maar dat je goed bezig bent, want dergelijke tracks zijn niet voor niks populair! Nog even een extra positieve noot, de overgang vanaf 3:05 vind ik heerlijk!
 
Doet me een beetje denken aan pre millennium trance (1999)

Dat is dan ook geen toeval, haha. Uit die tijd ben ik. Ferry Corsten, Rank 1, de oude Tiësto. De In Trance We Trust cd's staan op YouTube en ik luister ze regelmatig en met veel plezier. Ik heb ook jarenlang trance gemaakt, maar was daar op een gegeven moment wel klaar mee. Nu ben in dol op melodic techno. Relatief langzaam, atmosferisch en met mooie melodieën en akkoord-schema's.
 
@bombario: Toeval bestaat niet :) was idd die periode waar ik op doelde... deed me in dit geval een beetje aan Push (Universal Nation) denken (in de verte) ..... Dus ik zat wel goed ;)

:okdan:
 
Ondanks dat je zelf nog niet happy bent met de produktie vind ik 'm toch best okay.
Positieve dingen vind ik dat je wel qua struktuur een goede opbouw hebt in dit genre muziek want het is een lekkere afwisseling van tempo en rustmomenten.
Tegelijk blijft het lastig voor me met deze muziek omdat ik zelf niet veel heb met de dancescene.
En niet stoppen hoor! :)
 
Dit klinkt prima, al is het niet mijn muzieksoort. Qua geluiden klopt en past het ook allemaal.
 
Prima track, positieve energie
 
Klinkt goed hoor! En, hoewel er in de commentaren over 'niet origineel' gesproken wordt, pakte de track me wel. Bij die break op ca 1:30 had je in eens mijn aandacht te pakken.
Stijl is misschien niet helemaal 2019, maar ja, de meeste SF'ers ook niet :D.
 
Ik vind dat baslijntje door de hele track erg te gek... verder kloppen alle geluiden kloppen helemaal (voor zover ik het kan beoordelen) lekker puncy!!
Misschien springt ie er dan niet echt uit qua originaliteit maar dat hoeft niet.. gewoon doen wat je zelf het leukst vindt.:) Zeker een sterke track/productie!
 
Misschien vind jij deze ook een stem waard?

Ik ga niet stemmen, maar hem wel beluisteren. Ik vind het leuke van muziek dat het geen wedstrijd is... en dan maken we er weer een wedstrijd van :) Iedereen die mee doet heeft wat mij betreft gewonnen.

P.S. Zodra ik weer een beetje zin in muziek heb laat ik een reactie achter. Sta al een maand stil wat dat betreft. Laat het maar gauw voorjaar worden.
 
Back
Top