Lenistwo - Cemx4Gil01

duidelijk te horen dat je jouw monosynth goed beheerst en er dus veel uit weet te halen. ook goed dat je je beperkt, want waar kan je tegenwoordig al niet je "sounds" vandaan halen, sounds waar je vroeger een tonnen kostende synthesizer voor nodig had. goede synth track, maar ik zet 'm niet op "repeat" (een uitdrukking die ik heb opgepikt van mijn SoundCloud, maar waarvan ik niet helemaal de betekenis van doorgrond, maar hier wel toepasselijk leek ;)).
 
Ja, leuk! Maar ik weet niet of ik dit grijs ga draaien..
Grappig bij zulke minimale muziek, is dat ik de rest er zelf bij bedenk.. :-)
 
Heeft wel wat lekkers, maar voor mij toch net iets te weinig spanning en sensatie. Zit meer in denk ik, maar kan ook zijn dat het niet helemaal mijn muziek is en dat ik dingen niet begrijp... Geen straf om naar te luisteren!
 
Knap gemaakt en ik kan hier prima broodjenuchter naar luisteren en het nog leuk vinden ook, maar voor een contest vind ik dit net ff te minimaal.
D'r had nog iets meer effort in mogen zitten.
 
Dank voor de reacties

minimaal komt hier veel tewoord . Het is inderdaad heel minimaal . De track zijn 5 sporen . Compositietijd 2h productietijd 1h .

Reden is wilde zo snel mogelijk een album met deze synth maken . Ondertss 7 tracks af klaar voor release .

Ik zal volgend jaar een iets interesantere track laten deelnemen .

Ik doe vooral mee omdat je uit de globale reacties altijd iets bruikbaars haald . De afgelopen jaren heb ik deze toegepast op mijn inzendingen elk jaar heb ik er mee rekening gehouden . Dit jaar is er niet veel bruikbaar , met dank daarvoor . Het mag alleen iets interesanter
 
Back
Top