GentleG - If (Shadows)

Snap nog waar je heen wou, maar vind het jammerlijk genoeg wat aan afwerking ontbreken.
 
heerlikke sfeer om in weg te zinken. mooie plaatsing van de geluiden. lekkere drums/bas partij. geen last van "richtingsloosheid"... wellicht iets te kort, in de zin van dat einde, je wel heel snel uit de pracht haalt, maar dat kan na een 2e keer luisteren goed werken.
 
je moet hier van houden van iets aparts heeft het namelijk ook wel.
ik vind het wel mooi klinken maar ook iets te lang voor mijn gevoel.
 
Vind dit erg gaaf om te luisteren. Lekkere chille vibe. Mix zit goed in elkaar. Het spettert niet, maar dat hoeft ook niet. Luistert lekker weg. Complimenten!
 
Sfeervol nummer met een fijne baslijn die erg lekker meeloopt met de kick. Er zou heel misschien iets meer in mogen gebeuren.
 
Tja intro heeft mopoie zounds, maar klinkt een beetje stuurloos, alsof je random noten speelt bijna. Als het nummer dan goed en wel begint heeft het wel een bijzonder sfeertje. Heb er toch geboeid naar geluisterd. Einde is wel wat plotseling. Ik denk dat er meer in zit, maar het is zeker een goede basis om mee verder te gaan.
 
Lekkere spacey intro, mooie sounds! Daarna mooie en relaxte overgang, verder rustig kabbelend zonder saai te worden (dankzij de bas partij), dat vind ik knap! Kan op punten nog wel wat verbeterd worden, maar al met al een prima track.
 
Bedankt voor alle reacties :okdan:

Geweldig hoe niet alleen de inzendingen van de contest variëren in stijlen maar ook het commentaar van iedereen op alle losse nummers.
 
Hmm, de track hinkt op twee gedachtes: door de reggae lijkt het dub-achtig te worden, maar daarvoor ontbreken de spacey elementen teveel.
Door de lead zwaait het weer meer richting de klassieke electronica, al daar past het ritme weer niet bij.

Maar als ik aan stijl en arrangement voorbij ga, zou ik zeggen: 't mag wat voller en de snare mag wat minder prominent, dan is het zeker wel een volwaardig nummer.
 
Back
Top