ProtoHuman - OLV DONNA

Lekker dromerige techno (of whatfr), ik vind um wel lekker. Ik vind de sound die er om 0:56 inkomt wat minder geslaagd, die haalt je teveel uit de sfeer. Op een gegeven moment (vanaf ca 2:30) wordt eea wel een beetje te repeterend, er had misschien ritmisch nog wat variatie ingekund of een break of zo.
 
Originele track die niet verveelt. Goede verhouding tussen de geluiden ook. Zou het wel mooi gevonden hebben als je ergens in het midden een stilte had laten vallen (eigenlijk zoals je het nummer eindigt) en met een paar pads wat akkoorden had gespeeld. Maar we kunnen niet alles hebben...
 
Bedankt voor de input! Meerdere personen die de opbouw toch iets anders gedaan zouden hebben. Goeie feedback dat ik weer kan gebruiken voor de volgende track :)
 
als het lead synth geluid wat minder (of meer mellow of weggelaten) was geweest had ik dit een heel lekker nummer gevonden. maar dan was het wrsch weer (een soort) ambient geworden. voor de rest zit het wel goed in elkaar, met mooie spanningsbogen, dat wel.
 
lekkere tension die je creëert in het begin, die gelayerde hihats klinken tof, zeker in de intro, daar waar er nog niet heel veel geluidjes klinken. Rond 1:00 introduceer je geluiden die niet helemaal lekker aansluiten op de intro en dan doel ik op het verhaal wat je wilt vertellen: het is nog niet echt een geheel .. De sounds zijn zeker wel tof gemaakt, goed gedaan!
 
Dit klinkt echt heel goed! Ik had die twee akkoorden denk ik helemaal weggelaten (om het lekker duister te houden) en gefocust op meer variatie in het ritmische van de track. Misschien meer percussiegeluiden ofzo. Maar goed gedaan zeg!
 
Back
Top