Fifth Bot - Chasing Bunnies At Night (SFC edit)

Het begin voel ik goed aan.. Fijne sfeer en mix.. maar naarmate de track vordert vind ik de variaties in timing en structuur een beetje onsamenhangend en word ik weggezogen uit de groove..
Niets mis met variatie, maar dan liever in compositie.. dan kan echt niet gek genoeg bij mij.. maar smaken verschillen nu eenmaal.. :)
 
Hmm, alweer track in mineur.. Maar ik heb er met plezier naar geluisterd! :-)
 
Zo, nu nog wat waardering rondstrooien:

Algemeen: ik vind dit jaar veel te veel inzendingen erg goed en had wel 40 stemmen willen toekennen.
Meerdere keren onderling vergelijken hielp niet echt om dit aantal wat terug te brengen.
Maar er sprongen er wel steeds een paar tracks uit.
Dus besloot ik uiteindelijk om voor de contest, we zijn tenslotte op zoek naar de winnaar, alleen die 5 asociaal goede tracks een punt te geven (en nog wat zwaar ondergewaardeerde inzendingen).

De waardering voor de mooie muziek, soms opzwepend, soms om lekker weg te dromen, lekker voor in de auto, mooi voor een film, erg mooie synth geluidjes, etc. etc. doen we dan maar met mijn welgemeende waardering ;)

Jou score in mijn lijst: 9- ++ + (Dat is geen top 5, maar toch een punt gegeven omdat ik vind dat je te laag in de tussenstand staat.)
Mooie synth geluidjes. Lekker ritme. Kan niet stil blijven zitten!
 
Hey Michel, super leuk om je comment te lezen! En ik ben het helemaal met je eens, heel veel inzendingen zijn gewoon steengoed, ik had er ook de grootste moeite mee om mijn selectie iets kleiner te maken (en dat is ook maar deels gelukt :P).
 
Iedereen onwijs bedankt voor alle stemmen! Ik ben superblij met dit resultaat, zo hoog eindigen had ik no way verwacht! Dit geeft echt veel energie en motiveert enorm om het nog beter proberen te doen. Muchas gracias!!!
 
Back
Top