Robi - Mysterious projection

Geinige track. Het is een deuntje dat in mijn hoofd blijft hangen merk ik :). Voor wat beteft het wollige in de lage tonen, sluit ik me bij MacGyverGear aan, met de toevoeging dat ik ook noten hoor die er volgens mij niet thuis horen. Dat kan een bewuste keuze zijn geweest natuurlijk.
 
Bedankt voor je reactie, Dr van Lansberg.
Het wollige in de lage tonen was eigenlijk niet mijn bedoeling, net als de noten die er niet in thuishoren.
Dat vind ik wel erg jammer om achteraf te moeten constateren.
Het is best een leuke track, maar ik had het nog wel beter kunnen uitwerken wat dat betreft.
 
Het begin is wat ineens, ik had liever een klein beetje een opbouw in de intro gezien.
Buiten dat vind ik het een heel catchy nummer, ik word er happy van, het swingt zoals Alk zegt.:okdan:
 
Ben het met de vorige opmerkingen over de bas eens, die mag wel iets minder mysterieus :D
Fijn sfeertje verder wel!
 
Leuk deuntje inderdaad :).
De mix kan imho nog wat beter uitgebalanceerd worden.
De percussie/drums vind ikzelf vrij "standaard" klinken.
Zo nu en dan wat varianten erin zowel op vlak van instrumenten als op vlak van wisselingen zou het voor mij nog boeiender gemaakt hebben.

Cheers,
Exo :mega:
 
Leuk vrolijk nummer! Hoewel ik het nu op logitech speakertjes afspeel, klinkt het prima.
Komt op mij niet mysterious over, eerder luchtig.. :-)
 
ik vind vooral de drum/percussie erg goed. die bepalen helemaal de sfeer van het nummer, maken het lekker swingend. en dan zou ik, ipv dat je die af en toe laat "wegvallen" juist een tijdje alleen willen horen. mss ook een tip voor het begin, dus beginnen met de percussie, want het is nu idd wel erg met de deur in huis vallen. maar verder goede sounds, hoewel het kikkergeluid (niet lullig bedoeld, maar ik kan zo vlug niet een andere omschrijving vinden) mij op den duur wat gaat storen.
 
Back
Top