KAOSKAOS - outside (Xtort)

:okdan:
al zou er wel nog een break oid in mogen.

Akkoorden zijn erg als Roger Waters
Bijna dezelfde als Empty Spaces?
 
hier hou ik van. mooi gedaan, heerlik "lo-fi". de vokalen zijn prachtig. ik mis absoluut geen break or whatever. mooie lead synth. kick is prachtig neergezet.
enige wat me opvalt, op 0:20 en zo rond 0:32; op het linkerkanaal een korte ruis, alsof je een potmeter hoort.. maar dat werkt er zeker bij.
heerlikke sfeer.
 
IK hoor ook de ruis, Vink.
ik kreeg ineens zin om straks tijdens mijn fietstraining nog eens naar Bauhaus te luisteren... Ik weet niet hoe dat komt want er zijn toch wel wat verschillen, maar de vibe van deze track stuurt mij naar Bauhaus. Consider it a compliment!
Voor mijn part mocht er net wat meer CHAOS in de track. Ik zou alleen niet weten hoe ;-)
 
de muziek of te wel de drums veranderen wel kwa gevoel als de pads erbij in komen.
die vocalen zijn leuk gedaan. wel een beetje achtergrond achtig.
alleen die percussions vind ik wat droog maar voor de rest wel leuk gedaan.
 
Ik zal de tekst weggeven

Standing outside where winter is cold , i stand here all alone.
Strange things can happen to me, when i go out by myself.....

strange things....... when winter is so cold .... etc....




en idd die kraak irriteert me ook enorm .... uploadfoutje ben ik bang


maar thanks voor de comments
 
Het rare is dat qua gebruikte sounds etc dit wel iets voor me zou moeten doen. maar eigenlijk vindt ik het een irritant nummer.. maar ok trek je er niets van aanm ieder z'n ding he.
 
Wat Vink zegt. En voor mij is het een goed nummer, ik hou gewoon van die jaren 80 vibe of die tijd nu voorbij is of niet, dat genre is al een tijdje aan het heropleven.:okdan:
 
Die 80-ties kick & snare is op het moment weer super populair, lekker hoor. De mix had net wat beter in balans gekund, de sfeer klopt helemaal, goeie track.
 
Zoals eerder gemeld erg droog. Synth werk vind ik top! Vocal en vooral de klank hiervan stoot me wat af. Complimenten voor de synths en het filter werk hier in, in combinatie met de droge drums zeker het luisteren waard.
 
Zie de relatie met Empty Spaces zeker wel, 80-ies. De productie vind ik te schel, doet echt zeer aan mn oren, is de eerste track die ik spontaan zachter zet. Voornamelijk in de stem denk ik...
 
snap dat 'vink' het goed vindt ;). ik vind die drums te fantasieloos en voor mij had je die tekst niet hoeven te publiceren, want het blijft onverstaanbaar, helaas. wel een erg rauwe sound en dat vind ik dan wel weer knap, maar is iets té veel voor mijn tere zieltje :beard:.
 
Na een wat verstoord intro (kraakje hier en daar) stond er ineens een experimentele wall of sound. :) beetje duister.. Niet helemaal mijn ding maar zeker veel sfeer..
 
Back
Top