[techno] Pjotr G - Chirrup Sandals

Pjotr G

funky lid
Lid sinds
1 november 2001
Berichten
4.580
Locatie
Nieuwkoop
he he, eindelijk weer eens een techno trackie af :)

Hij heet Chirrup Sandals en is op de volgende link te downloaden.
download:
http://homepage.uvt.nl/~s216887/samples/songs/Pjotr_G_-_Chirrup_Sandals.mp3

Ingredienten, Emulator X, MC-307, Nord Rack 2, TR-909, Behringer MX2442, 2 stuks Zoom RFX-1000 en LEM CLX-2

Graag hoor ik meningen en dergelijke uitingen met betrekking tot deze track :D
 
yo pjeut

Lekkere beats, mooi gedaan! Maarrrrr ik vind wel dat het nog wat meer mag hebben qua inhoud.. Jouw ProtrG rides zitten er weer in, das mooi. Misschien ook de opbouw/afbouw ietsie beter doen? Ik denk dat als je de eerste minuten wat minder heftig begint, je makkelijker een stevige afgebouwde track kan krijgen IMO.

greetz en suc6
R
 
Leuke stijl!

Ach, een flink intro hoeft niet altijd. Vooral niet als je 't in een set verwerkt.


Zou 't wel eens ooit over P.A. willen horen.. ;)
 
Origineel geplaatst door Zoidsity


...set....


......over P.A. ....


joh, wie weet :D :D
 
Titel doet me denken aan een paar funkelnagelneue lederen Birkenstock sandalen die ingelopen worden.
 
Klinkt lekker. Maar ook een beetje saai. Sorry, maar zou misschien toch wat meer uitgewerkt mogen worden. Padje eroverheen ala James Ruskin, een het wordt meteen al een stuk spannender denk ik.
 
Rommelt wel lekker door dit :okdan:
....alleen gaat het wel een beetje vervelen na een tijdje..... ("een beetje" maar, maar toch...)

@Frer!k: wie is James Ruskin ?
 
in de basis wel lekker dit. Om op te dansen lijkt me dit prima, om naar te luisteren mis ik toch een beetje variatie richting het einde toe.
 
Moet me eigenlijk aansluiten bij de voorgaande posts.. Gooi er nog iets extra in zodat je track meer opvalt tussen het gros van de loopy techno tracks, als deze zou uitkomen zou het gewoon niet opvallen tussen de rest (hoewel je track best potentie heeft) Een apart klinkende pad/string ofzo kan al veel doen :)
Mocht je niet de melodieuzere toer op willen gaan kan je eventueel wat onverwachte korte breaks inbouwen ofzo, of met je ritmes beginnen freaken
 
Die beat is inderdaad erg lekker de drive is bijzonder lekker. (wil ik ook :) )
maar na de soort van break bij 2:20 mag er wel wat "extra's" bij of af om het wat spannender te maken.
Er zit niet echt een begin / climax / eind aan het nummer.
 
Wat mooi zou passen is die frontman (zanger durf ik hem niet te noemen) van Faithless.
Maar wat meer samples mogen ook hoor. :)
 
strax staatie ook op jetgroove.com :D

lekkere track met ballen, stemsample leuk in verwerkt, bass in het tussenstuk vind ik iets te verdronken in de reverb...misschien wat met een bitcrusher experimenteren? misschien kan je de track als geheel flink opknippen als break?(tot op de 32 of 64ste?)

maar euh...lekker man! zin om te stappen nu :P
 
lekker... maar mag idd wel wat extra's aan toegevoegd worden?! ;) Beetje je meer zwefend/rommelig effect op de achtergrond! Voor de rest?! Beuken... :D
 
ik ga eens kijken voor een toevoeging.....
 
:walker: Ooow yeah,echt een goeie track,begint hard en het blijft hard:okdan: .
Misschien wat meer samples zou niet mis geweest zijn maar ik zou em zo laten.

;)
 
Alles is al zo'n beetje gezegd, maar ik vind het ook een lekkere drive hebben. Alleen zit er niet echt een opbouw in. Toen ik het hele nummer hoorde, en daarna vanaf het begin nog een keer opzette, merkte ik het helemaal. Maar met wat meer en duidelijkere edits in het nummer wordt het vast een knaller :okdan:
Ik herkende die "jumping" stemsample uit een vrij onbekend jungle nummertje ergens uit '95 (Blackman - Bastard). Hij is er wel cool in verwerkt :W
 
Heerlijke beat, t is meer een dj-tool dan een nummer, maar goed dat is 90% van de techno die tegenwoordig uitkomt. Ik vin em best lekker...

Gr, Deimos
 
Back
Top