Novation Peak firmware 1.2 - 19 december

Dat is een indrukwekkende update!
Een hoop leuke nieuwe mogelijkheden.
Leuk kerstcadeautje van Novation.
 
Goede zaak. Wel vrij gul van zichzelf dat ze van 1.0 naar 1.2 gaan. Mis nog custom wave tables...
 
Peak klinkt zeer goed. 8 stemmen is gewoon veel te weinig. 12 was een minimum geweest. Dan kon je ten minste mooie 6-stemmige layers maken.
Is dus wachten up die update.

Dan kun je lang wachten. Er zitten maar 8 analoge filters in, dat kunnen ze via een firmware update echt niet aanpassen hoor ;)
 
Gave update! Ik ben vooral blij met de updates aan de mod-matrix. Delay tijd moduleren was iets wat ik al wel miste. Ik ben ook erg benieuwd naar de nieuwe wavetables en de envelopes.

Het aantal stemmen kunnen ze inderdaad niet updaten met een software update. Maar misschien komt er nog wel een Peak XL uit. Ik kan me niet voorstellen dat ze de Peak technologie maar in een product gaan gebruiken. Voor mij is de gewone Peak prima, maar zeker als het je eerste of tweede synth is kan ik me voorstellen dat je graag meer polyfonie wil, of zelfs iets multitimbraals.

De Quantum maakt het echter weer helemaal goed :)
Dat kan ik me voorstellen. Ik wist niet dat die al leverbaar was... Ik zie hem overal al maanden op "komt over een paar weken" staan
 
Zitten een hoop van mijn feature requests tussen :okdan:

Maar goed, ik heb hem alweer maanden geleden verkocht dus beetje te laat :D
 
Maar goed, ik heb hem alweer maanden geleden verkocht dus beetje te laat :D
Geeft niet hoor.. ik heb de mijne nog gewoon :-P

Nu nog 10 nachtjes slapen voor ik hem mag updaten. Precies op tijd voor de kerstvakantie!
 
Haha ! de mijne nog maar pas gekregen en direkt een vet kadooooo !
 
Ik ga hem vanavond meteen uitproberen.

Al wel gisteren dit gekeken;
https://www.youtube.com/watch?v=RwFEBYUTbgw

Zaten een paar leuke onverwachte ideeen in. De mogelijkheden met de fx mod-matrix leken me al vet maar rond 7.50 laat hij een geluid horen waar hij de hpf in de reverb moduleert. Dat soort ideeen wil ik ook meteen uitproberen :-)
 
Back
Top