EMU E6400 Classic + SCSI2SD

Het ligt eraan wat je wil... je kan een SCSI cdrom speler aansluiten, dan kan je daarmee bijv. Akai sample CDs inlezen met je E6400. Je kan dan echter natuurlijk geen samples opslaan vanaf je E6400 naar cd.

Wil je enkel een goedkopere manier dan SCSI2sd om samples vanaf je E6400 op te slaan, dan kan je er een oude SCSI harde schijf in zetten.

Heel eerlijk gezegd klinkt het wel een beetje alsof je niet zo goed weet waar je aan begonnen bent :)
 
ach ja klopt wel een beetje, maakt niet heel veel uit toch? gok er op gewaagd, mijn idee niet veel betaald. Maar goed opties zat dus wat betreft het uitbreiden, goed zoeken wel maar de opties zijn er. Ik ga nu maar even door banjeren op die 32mb, want de sampler klinkt wel goed. Jammer dat het allemaal volatile is naar mijn weten wat je erop pleurt, maar goed.
 
Als je met kleine samples werkt kan je ook de diskdrive die erin zit gebruiken voor opslag.
Als je met single hit-drumgeluiden werk (met bekkens uitgezonderd) kan je op 1 diskette prima een hele drumkit kwijt.
 
Back
Top