Gloomy - Feel The Harmony (My Home) / Chill Acid-Dance

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.110
Locatie
België
Hallo lieve luitjes, Wapenstilstand vandaag.. en tevens een nieuwe Dance, Acid, Techno track van Gloomy.. 140 bpm deze keer.. Hoop dat jullie hem goed vinden ;)

Hier kunnen jullie hem beluisteren en gratis downloaden :



en hier kunnen jullie 'm luisteren en bekijken met een paar visuals :



Laat gerust weten wat jullie ervan vinden.. Kijk zoals steeds uit naar commentaar.. Goed of "slecht"..

Thanks y'all !!

Greetz, Gloomy <3
 
Die "home/you can feel harmony/je t'aime"vocals vind ik maar niks, ze laten je track zo commercieel klinken in tegenstelling met de vocals vanaf 1:09, die er heel goed bij passen en die veel meer die underground acidsound representeren. Deze track is wel megavet geworden !!!
Had eventjes schrik in het begin toen die (nineties?)sound erin kwam vanaf 14sec maar dat wordt een prachtige layer met de acidlead later.
Doe zo verder Gloomy!
 
Mooie energieke track! Klinkt goed over mijn stereoinstallatie. Je lijkt de draad weer aardig opgepakt te hebben!

:koffie:
 
Dank jullie wel heren, mega van jullie.
Freddy : ik heb die vocalen nou al zoveel gehoord dat ik me niet kan inbeelden dat ik ze zou laten vallen.. Tja "my Home", ik wou benadrukken dat : de volledige harmonie de plaats is waar ik oorspronkelijk vandaan kom.. Begrijpen wie begrijpen kan, niewaar Bohemen ? ;)
Bohemen : Ja, langzaam maar zeker neem ik de draad terug op.. Dingen zijn nog redelijk moeilijk, maar gaan al stukken beter dan pakweg 2 maanden geleden.. Mijn opname loopt nog toch dik half december, maar ik blijf dan nog een tijdje vrijwillig daar, omdat ik nog niet helemaal genezen ben tegen dan.. Een herseninfarct is dus geen pretje.. Maar we doen gestaag voort ;)
Ben blij met de vele positieve reacties.. Nogmaals dank je wel tbn, Robi, Freddy en Bohemen :)
 
Mooie track Jan, prima mix die lekker in het gehoor ligt. Lees dat je herstelt van een herseninfarct. Dat is zeker geen pretje. In ieder geval van deze kant veel sterkte toegewenst en veel plezierige gelukzalige momenten bij het maken van je muziek.
 
Coole nineties sounds, zeker tot de 4/4 beat erin komt erg lekker. Moet me er wel bij aansluiten dat ik de vocalen hier en daar wat overbodig vind, ieder zijn ding ;).
 
Dank je van harte kobuz, ja, bij het nummer dat ik nu aan't produceren ben, heb ik de vocalen weggelaten.. voor ieder zijn ding uiteraard.. Thanks makker, Greetz Gloomy.
 
Back
Top