In a box ft Emily Richards

ano220424

Dismembered
Dismembered
Lid sinds
10 oktober 2002
Berichten
5.702


Heel erg conventionele ballad. Geen loops vrienden. Alles zelf gespeeld behalve sax en vocals. En ook sex met Emily in de studio. I dare you. :-))
 
Laatst gewijzigd:
Voor 1 keer zal ik mezelf beoordelen : Het wordt hoog tijd dat je je talenten eens voor wat anders gebruikt dan dat stereotype gebleir waar niemand op zit te wachten.
 
Hey Skelet ;) Hey yo, ff geduld man, ik heb niet zoveel tijd meer.. ik kom wel toe aan je nummers te feedbacken, maar geef me wel de kans. Trouwens, je nummer is héél erg mooi en zeer pakkend.. Hier zat ik wel op te wachten, want de boodschap is klaar en duidelijk en het bracht me tot rust. Well done kerel, en houwen zo hoor !!! :)
 
Hey Skelet ;) Hey yo, ff geduld man, ik heb niet zoveel tijd meer.. ik kom wel toe aan je nummers te feedbacken, maar geef me wel de kans. Trouwens, je nummer is héél erg mooi en zeer pakkend.. Hier zat ik wel op te wachten, want de boodschap is klaar en duidelijk en het bracht me tot rust. Well done kerel, en houwen zo hoor !!! :)

Dank Gloomy voor de waardering. Nu was ik niet meteen ongeduldig dan wel radeloos. Ik heb ook nauwelijks de kans (lees tijd) om nog naar jouw, laat staan andere tracks te luisteren.
(ik heb een veel te stressy job die teveel tijd vraagt en heb er schoon genoeg van)
Maar terug ontopic : Zoals gezegd, ik kom maar moeilijk los van dat stereotype gedoe en vraag me soms af hoe jij of Rephazer dat doen...



Klinkt goed, helemaal is stijl van Emily die natuurlijk een prachtig stemgeluid heeft.
Bedankt. Emily zingt mooi, maar soms wat te braaf naar m'n zin...en dan is het resultaat er ook naar.


Mooi gemaakt en wat een productie zeg! Complimenten ;)

Merci merci ! Als ik het nog eens over kon doen in een echte studio met echte drums, bass, nog wat strijkers e.d., dan zou ik doen wat ik wil. Al sjans dat ik zelf nog wat gitaar en bas heb kunnen spelen. :-)
Als ik plaats had, dan zou ik hier ook een volledig acoustisch drumstel hebben staan met de nodige micro's. Vleugelpiano...kortom : De Lotto aub ! :-))
 
Laatst gewijzigd:
Hoe ik dat doe ? Nou, ik zet een paar noten neer (Muze-toestanden), luister of dat goed klinkt.. dan plak ik daar een vet geluid op van een vette synth.. en dan bouw ik daar een track rond. Op deze manier werken zorgt ervoor dat je bijna nooit meer iets in de prullebak moet smijten :) Succes !
 
Back
Top