verschillende koffie.

ja en voor water kauw ik op een grote kraan.
nee ik heb wel net koffie met poeder melk gedronken.
maar echt poedermelk is echt het meest smerige wat er in koffie land bestaat.
echt goor ik heb nu nog die smaak in mijn mond.
en probeer het weg te spoelen met thee met goudband van Friesche vlag.
 
wat ik ook even gezegd wil hebben.
is als mijn collega koffie zet.
gebruikt hij minstens 80 procent van het filter zakje met filterkoffie.
en dan weet je zeker dat niemand het lekker vind.
en dat het hele sterke koffie is.
 
Fairtrade koffie is voor gutmenschen en d66 rechters

Het is toch triest in een tijd te leven waar het woord 'gutmensch' tot scheldwoord verworden is.
Wat betreft de koffie:
Geen supermarktbagger voor mij . Ja op mijn werk dus.
Geen Nespresso want gigantisch kutbedrijf waar je niet mee geassocieerd wilt worden. Dus weg met die Nespresso fascistiatomachines mensen.
Wel koffie uit een cafetiere met koffies van kleine branderijen. Stooker, Boon, dat soort dingen. Ik koop vaak bij Lévelt, zelf mixen. Lekker.

Elitair?
Zeker. Maar het gaat dan ook om koffie.
 
Geschonden mensenrechten geven nét dat extra lekkere bittertje aan een kwaliteitsboon.
 
dat doe ik ook met mijn brinta. 100 gram brinta in mijn mond beetje suiker & dan kokende melk erbij.
en dan even gorgelen tot de brinta verdikt. en ff doorslikken en klaar. :D:D

Zullen we wel even on-topic blijven? Tips & tricks met betrekking tot het nuttigen van de ochtendpap graag in een eigen draadje.
 
Ik lees dat je van echte koffieliefhebber bent gedegradeerd tot nep-koffieliefhebber, of net-niet-echte koffieliefhebber, of koffiedrinker die er feitelijk met z'n pet naar gooit.
En dat gecombineerd met het nogal twijfelachtige besluitvormingsproces rondom de slagroom maakt dat ik me afvraag of kaneel een goed idee was.
Maar goed, ik ben de moeilijkste niet dus laten we het er maar niet over hebben.

Euh, ja.. maar, ook nee.
 
Back
Top