verschillende koffie.

Soja melk natuurlijk! Je bent toch geen kalf? Schuimt perfect op voor als je geen koffie lust.:okdan:
 
hmmm koffie
Straf zwart met wat suiker
En een goeie cappucino lust ik ook wel desondanks ik sandalen haat en zeker dan nog met sokken erin:D

Ik vind nespresso ook wel het best omdat door de afzonderlijke cupjes de koffie zijn aroma niet verliest en het gebruiksgemak, tenzij je natuurlijk zo een koffie lutser bent, dan is het weer onhandig en duur.
Maar vr mijn koffie gebriuk vind ik dat het beste.

Met dat senseo fake koffie gedoe moeten ze weg blijven bij mij!!!!!
Is echt fake is totaal geen "espresso" want het water komt niet met de nodige bar over u koffie en zijn daardoor verplicht om er schuimvormers bij te voegen, omdat het zo bekende schuimlaagje van een espresso er anders niet zou zijn.

Een goed gezette percolator en of koffie filter kan ook zeer goed smaken vr mij.
Nadeel van die koffie pakjes is dat je zeer rap het aroma verliest van de koffie.
 
Nou dat zeker.

Maar wel echt super leerzaam, ik weet sinds gisteren dus dat het 'percolator' is en niet 'perculator', en het is niet 'cappuchino' maar 'cappuccino'.

Wat ik dan weer niet logisch vind eigenlijk, waarom dan niet 'cappoccino' gewoon.

Overigens ga ik wel zo'n koffie opschuim ding kopen binnenkort als hier eerder genoemd, niet voor mij maar voor mijn vrouw die met pannetjes staat te lazeren steeds terwijl we gewoon een espresso (waarom niet expresso) apparaat hebben.

Vrouwen ook altijd..
 
Overigens ga ik wel zo'n koffie opschuim ding kopen binnenkort als hier eerder genoemd, niet voor mij maar voor mijn vrouw die met pannetjes staat te lazeren steeds terwijl we gewoon een espresso (waarom niet expresso) apparaat hebben.

Dan kan ik u die van nespresso(de aeroccino) zeker aanraden, zeer gebruiksvriendelijk en nog mooi ook :P
 
melk op schuimen kan best lekkerder zijn dan gewoon koffie melk uit een pakje.
maar een ambtenaar wil gewoon snel zijn koffie. :D
en niet lang bezig zijn met melk op schuimen.

wel zet ik als ambtenaar wel vaak weer nieuwe filter koffie voor de andere mensen. :D
 
Koffiemelk brr daar ga je zuur van ruiken :rdoe mij dan maar wat acid ernaast. 8)

nauw geen last van dat ik zuur ga ruiken. alleen als ik mijn melk een week laat staan ruikt dat wel zuur. :r
 
Ik heb nog nooit iemand op een synthmeeting ontmoet die niet naar een oude slaapzak rook dus wat dat betreft...
 
Ik heb net mijn eerste kopje koffie op, ik ga zo nu een 2e nemen. Ik denk dat ik er slagroom in doe, die had ik gisteren geklopt voor bij de chocolademelk en ik heb nog wat over. Helemaal lekker met wat kaneelpoeder er overheen.

Eigenlijk wil ik alleen wakker worden dus dat laatste vind ik wat overdreven maar de slagroom moet wel op vandaag anders wordt ie minder lekker.

-edit-

toch kaneel opgedaan, vond ‘t wel een goed
idee eigenlijk.
 
Laatst gewijzigd:
De echte koffieliefhebber zet zijn potje met een Percolator.

... ik heb 15 jaar lang koffie gezet met een perculator (en daarnaast pannetje met melk gekookt)
Heb nu sinds 2 jaar een volautomatische espresso machine ...

toch kaneel opgedaan, vond ‘t wel een goed
idee eigenlijk.

Ik lees dat je van echte koffieliefhebber bent gedegradeerd tot nep-koffieliefhebber, of net-niet-echte koffieliefhebber, of koffiedrinker die er feitelijk met z'n pet naar gooit.
En dat gecombineerd met het nogal twijfelachtige besluitvormingsproces rondom de slagroom maakt dat ik me afvraag of kaneel een goed idee was.
Maar goed, ik ben de moeilijkste niet dus laten we het er maar niet over hebben.
 
Ik weet niet of wegkijken bij zo'n belangrijk onderwerp verstandig is, meneertje Blom.
 
Ik gooi een grabbel koffiebonen van Rombouts in mijn mond, maal ze met de tanden en drink dan kokend water zo uit de waterkoker, effe gorgelen en doorslikken.
Onvergetelijke sensatie en je bent dadelijk wakker! :D
 
Ik gooi een grabbel koffiebonen van Rombouts in mijn mond, maal ze met de tanden en drink dan kokend water zo uit de waterkoker, effe gorgelen en doorslikken.
Onvergetelijke sensatie en je bent dadelijk wakker! :D

dat doe ik ook met mijn brinta. 100 gram brinta in mijn mond beetje suiker & dan kokende melk erbij.
en dan even gorgelen tot de brinta verdikt. en ff doorslikken en klaar. :D:D
 
Back
Top