BAX Laagste prijs garantie verdwenen?

echt waar? maar het is toch gewoon ook een drukke periode? dat zie je ook bij de post terug. met name naar het buitenland, in december duurt het wat langer allemaal en er gaat wat vaker iets fout.
leuk is het niet, maar begrijpen kan ik het wel en het is ook geen heel nieuw fenomeen. je krijgt ook nogal eens het advies om een beetje ruimer van tevoren te bestellen als je iets op tijd wil hebben.
begrijp me goed, ik verwacht ook dat als ik rond een uur of 10 's avonds iets bestel bij bol.com of bax of zo, het de volgende dag aan m'n voordeur wordt geleverd.
wat zijn wij met z'n allen zo langzamerhand enorm verwende zeikerds geworden.
of niet?
 
net contact gehad met bax. ik had n retour aangevraagd omdat een product een dag na mijn bestelling 5% goedkoper was geworden. retour sturen en opnieuw bestellen is dan een optie, maar ik had in de opmerkingen aangegeven dat het van mij niet fysiek hoefde te gebeuren. ik kreeg natuurlijk gewoon een retourlabel. ze hebben het druk zat en de tijden van devo's 'special orders don't upset us', zijn al lang voorbij. toch maar even gebeld en inderdaad, 20 minuten wachten, maar toen werd het ook even vlot nagekeken en een uurtje later heb ik de credit nota al ontvangen.
 
Jammer dat Bax niet meer meegaat in de race naar de laagste prijs.
Ik heb 't al eens eerder gezegd; elke winkel maakt wel 'ns fouten en ook Bax dus.
Ik heb ook wel 'ns iets binnen gekregen wat al geregistreerd was, gebeld en omgeruild.
4 van de 5 keer gaat het wel goed dus ik schrap Bax niet van de lijst als de prijs oké is.
En ook met andere winkels heb ik wel 'ns een keer gedoe gehad, het zijn tenslotte mensen die er werken.
 
als er nog mensen zijn die niets meer met Bax te maken willen hebben, maar nog wel een 10% kortingscode hebben liggen? ik hou me aanbevolen!

ik begin namelijk weer n beetje genoeg te krijgen van tweedehands kopen - marktplaats is voor de helft oplichters en recent toch weer een paar keer andersmans ellende opgestuurd gekregen: 'ligt vast aan je voeding' of misschien een foute 'cv'...., ook hier.
 
heeft dit niet alles te maken dat het gewoon veel moeilijker is om te concurren met bedrijven die dit al veel langer doen (thomann, musicstore), eventueel groter kunnen inkopen eventueel voordeliger, meer stockage ruimte hebben etc
 
gisteren iets retour naar bax gestuurd, vandaag bevestiging.

Daar zijn ze rap in, geld terugstorten duurde bij mij de laatste keer 10 dagen (audiokabeltje) en dat schijnt nog binnen de conform wettelijke bepalingen te zijn. "Bij ons betaal je ietsje meer, maar dan krijg je XXL garantie" aldus Bax; de levering is idd snel maar het 60 dagen retour termijn is overdreven waardoor de klant vaker de kans loopt om "gebruikte" producten voor nieuw kopen.
 
Daar zijn ze rap in, geld terugstorten duurde bij mij de laatste keer 10 dagen (audiokabeltje) en dat schijnt nog binnen de conform wettelijke bepalingen te zijn. "Bij ons betaal je ietsje meer, maar dan krijg je XXL garantie" aldus Bax; de levering is idd snel maar het 60 dagen retour termijn is overdreven waardoor de klant vaker de kans loopt om "gebruikte" producten voor nieuw kopen.

duurde bij mij ook iets langer dan een week. bax geeft op de site aan binnen 14 dagen terug te betalen.
die 60 dagen zijn inderdaad te veel, pas was er een en ander in het nieuws over retourgoederen. is al een enorme handel. mensen mogen ook gewoon alles terugsturen, gebruikt en al. ik vind dat echt bezopen. we betalen toch met z'n allen de rekening voor dat soort dingen. ik ben heel blij met de mogelijkheid om iets te bestellen, voorzichtig te proberen, en het te retourneren als het niet bevalt. wat dat betreft is er veel verbeterd, want het is nog niet zo lang geleden dat je bij sommige (muziek) zaken erg je best moest doen om je geld terug te krijgen of iets om te ruilen dat gewoon defect geleverd was.
maar iets terugsturen met gebruikssporen, vette vingers, of erger - dat is gewoon niet kostenloos.
 
Mensen al eens tonecontrol geprobeerd? Ze hebben er in elk geval lagere prijzen als Bax, ik heb er zelf nu 1 keer wat gekocht dus kan niet echt een oordeel geven natuurlijk maar de winkel is in elk geval het overwegen waard. Bax is bij mij ook naar beneden gezakt wat betreft het overwegen van een aankoop.
 
Mensen al eens tonecontrol geprobeerd? Ze hebben er in elk geval lagere prijzen als Bax, ik heb er zelf nu 1 keer wat gekocht dus kan niet echt een oordeel geven natuurlijk maar de winkel is in elk geval het overwegen waard. Bax is bij mij ook naar beneden gezakt wat betreft het overwegen van een aankoop.

Die ga ik maar eens overwegen.
Na diverse keren voor Jan met de Korte Achternaam naar Rotterdam te zijn gereden omdat alles op voorraad zou zijn, ook bevestigd in de bestelling, nu een accefietje met een Synth Stand 2 van Innox. 160 km gereden om tot de conclusie te komen dat ze ondanks bestellingsbevestiging geen voorraad hadden, jawel een incomplete demo.
Er misten 2 rubber strips.
Vriendelijke medewerker dacht mee, bood excuses aan en regelde dat er een zou worden opgestuurd vanuit Goes. Ik direct afgerekend in de winkel op zondag.
Natuurlijk werd er niet zondag verstuurd, maar ook niet op maandag. En op dinsdag........
Uiteindelijk op woensdag verzonden met DHL. Vrije dag en wachten. Bij DHL een dag vertraging........
Ik aan het werk en geen briefje, Track en trace functioneerde niet. Op zaterdag kwam ik tot de ontdekking dat T&T weer functioneerde. Daar stond in dat het bij mijn buren was afgeleverd. Die zaterdagochtend vertrokken waren voor de vakantie.
Je verzint het niet, maar alles wat tegen kon zitten zat dus tegen.
Afgelopen zaterdag (na 2 weken) eindelijk pakket binnen.
Uitpakken, en jawel, incompleet............ 2 beschermstrips missen.
Zucht......
Bellen met BAX, konden me niet helpen, was eigen merk en moest eerst navragen.......... Waarom niet een pakken, de 2 rubber beschermstrips opsturen? Kan niet......
Op dinsdag mail, ze hadden geen losse onderdelen (2 strips van 0,75 €)? Stuur maar retour........ Sturen we een nieuwe op??????????

Ik heb bij de bouwmarkt zelf maar de strips gehaald, Bax en service gaat kennelijk niet meer samen......
Ik koop NIETS meer bij Bax, dan rij ik nog liever naar Keulen op en neer en betaal maar wat meer
 
Back
Top