Voorpremiere ALS JE MAAR GELUKKIG BENT

nmnn

Human Error Synth Repair
Lid sinds
12 september 2013
Berichten
517
Locatie
Rotterdam
De afgelopen 4 jaar werkte ik samen met een klein clubje mensen aan de tweede film die we in eigen beheer hebben uitgebracht. Simpel samengevat is het een documentaire over ambitie, bekeken vanuit een sociaal-maatschappelijk perspectief. Tijdens een aantal screenings die we eerder deden omschreven mensen de film als een over depressie, dus dat geeft wel een beetje een idee misschien van de insteek.

De synopsis luidt:
ALS JE MAAR GELUKKIG BENT zoekt naar de zin en waanzin binnen het leven volgens de maatschappelijke normen. Waarom willen wij zo graag de maatschappelijke ladder op? Is het goud wat daar blinkt of kijken we naar het licht van de allang uitgedoofde ster die vroeger stond voor een gelukkig en tevreden leven? Welke rol speelt maatschappelijke veroordeling bij het tot stand komen van de ambitie om goed te presteren en hebben wij hier zelf nog wel een zeggenschap over?



Voor deze film ben ik samen met de regisseur een week naar Ameland getrokken met onze complete studio, om ons daar op te sluiten en de score te componeren en opnemen. 100% hardware en grotendeels midden in de nacht opgenomen :)

Aanstaande zondag gaan we in première in Rotterdam in Cinerama en er zijn nog een aantal plaatsen beschikbaar. Omdat deze film sterk verbonden is met het eerste deel, waarvan we de score ook in eigen beheer hebben uitgevoerd, draaien we een dubbelvertoning. Twee docu's dus!

Het lijkt me leuk om een paar SF'ers te mogen ontvangen aanstaande zondag! We verdienen zelf geen ene drol met deze vertoning, daar doen we het allemaal niet voor, de bijdrage is slechts om de kosten te dekken.
Hier meer info:

https://rotterdamsebeeldmaatschappij.nl/als-je-maar-gelukkig-bent.html
 
Back
Top