• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Zolderopruiming pt1: Gratis af te halen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

4-Tek

Overjarig lid
Staff member
Lid sinds
10 oktober 2001
Berichten
1.928
Locatie
Pijnackert
Ik heb nog wat spulletjes liggen die misschien door iemand anders zinvol gebruikt kunnen worden;

- 5 aluminium buizen voor een Jaspers rack. Zwart 1,20 meter zonder bevestigingsmateriaal.
- 2 Firewire interfaces, zowel een PCI als een PCMCIA voor in een laptop.
- Een Audioquest Jitterbug, aangeschaft om USB storing op te lossen maar bij mij deed het niets. Misschien lost het bij iemand anders storing op?
- Koffertje 31x46x10cm, gebruikt als Pedalboard. Maar schroef er wat rack profielen in en je hebt een eurorack case!

Gratis af te halen in Pijnacker (naast metro station Pijnacker zuid) koffie inbegrepen!
 
De buizen zijn weg. De volgende spullen zijn er nog wel;
- Firewire interfaces: 0 euro
- Audioquest jitterbug. Usb storingsfilter: 0 euro
- Koffertje voor gitaarpedaaltjes, of andere koffer-dingen: 0 euro

Alles bij elkaar is helemaal voordelig! 0 euro!
Ophalen in Pijnacker... Kom je daar ook nog eens!
 
De jitterbug en de koffer zijn ook zo goed als weg. En de firewire interfaces ga ik gebruiken om mijn surface mounted solderen te oefenen. Dit draadje kan dicht :doei: :verkoght: :slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top