Boodschap van Gloomy.

je krijgt een knuffel terug en het allerbeste gewenst.
we missen je producties. ;{
fl studio & u zijn net twee getrouwden.
het beste groetjes eduard :doei::doei::)
 
Ik ben niet zo van het geknuffel en klef gedoe maar voor deze keer een dikke knuffel terug :)!! Veel sterkte ermee man!

Hey hey teeP, super van je, dank je wel man, van harte.. Nu, ik hield ook niet van klef gedoe, maar dat is hier in 't ziekenhuis veranderd.. Heel veel mensen geven elkaar hier een kleine knuffel als ze mekaar ontmoeten.. voelt eerlijk gezegd heel goed aan. Maar als ik "knuff" schrijf wil dat eerder zeggen dat ik jullie allemaal heel graag heb en apprecieer wie jullie allemaal zijn. En mens wordt "goed" geboren, dus ik geloof in de goedheid van ieder mens.. Heeft gewoon een triggertje nodig. Thanks again man, en verzorg jezelf en de anderen goed.. Gewone groetjes dan maar, haha :)

Jan.
 
je krijgt een knuffel terug en het allerbeste gewenst.
we missen je producties. ;{
fl studio & u zijn net twee getrouwden.
het beste groetjes eduard :doei::doei::)

Eduardke, dank je wel mijn maatje..
Ja, zou zie ik jou ook met FL-studio, twee handen op 1 buik.
Heb je trouwens nog wat geproduceerd ?
Je weet hé, als je ons wat kunt verzekeren, ben je zeker nog welkom bij mij (ons) !!
Producties, mmm het kriebelt, maar mijn laptop geeft 100den foutmeldingen weer
als ik plugins laad vanuit mijn externe HD.
En de concentratie is er gewoonweg niet meer.

Maar alles komt goed hoor, gewoon even een paar maanden geduld.

Dank jongens en meisjes,

Jan :)
 
Sterkte kerel!
 
Hey Gloomy ,
Post zelf niet zo vaak ,en een big sharer of feelings ben ik ook niet.
Vind het altijd behoorlijk dapper als mensen dat doen .
Bij deze dus héél véél sterkte man
 
F*ck man, ik wist niet dat er zoveel lieve mensen op het SF vertoefden.. Dit ontroert me uitermate en geeft me TONNEN energie. Helaas ben ik nog steeds niet in staat om veel te typen, luisteren, feedbacken, filmpjes kijken, lezen, enz.. Mijn brein is zeer beperkt. Ik heb ongeveer het geheugen van een goudvis, dus dit hier typen is een heel erg moeilijke taak.

Ik ben terwijl getransporteerd geweest naar een ander ziekenhuis.. Terug opgesloten ipv beperkte vrijheden.. Het leven is hier heel hard, want heel veel mensen zitten tot hun nek in de miserie.. Ik probeer te helpen waar ik kan.. Maar idd, de Zorg hier in België is goed, maar wordt geregeld door de "X", dus vrijkomen zit er even niet in.

Maar we blijven onze goede moed behouden, ik blijf 95% van mijn tijd uiterst positief, en dat is mede dankzij jullie reakties. Té gek voor woorden, ik word er stil van.

Dank jullie wel voor al de lieve en ondersteuning, ze blijven voor eeuwig in mijn geheugen gegrifd.. en uiteraard in mijn hart.

Heel veel positieve energie toegewenst..

Alles goeds,

Jan GloomY :)
 
Back
Top