Wat is jouw grootste 'studio blunder'?

Heb je toen toevallig mijn 909 gekocht? :)
Ik kan mij herinneren dat ik mijn 909 rond die tijd verkocht heb en na de verkoop een aantal hele boze mails van de koper heb gekregen vergelijkbaar met jouw verhaal!
(No hard feelings btw!)
Als je woonachtig was in Castricum, reparaties deed voor synths en bij je ouders thuis woonde, dan kan je best wel eens de persoon zijn geweest. Heb dan 2x een 909 bij je gekocht, en je hebt m'n Prophet 600 gerepareerd.
 
Dit verhaal illustreert ook mooi hoe we tegenwoordig zo verwend zijn met alle info op te kunnen zoeken, en vroeger toch grotendeels gewoon het zelf moesten uitzoeken. Nu verdrink je in advies over welk mengpaneel en welke settings de ultieme hardcore kick geven, toen wist je niet eens dat je een mengpaneel nodig had.

En dat mensen met wat ouder worden ook wat afkoelen. :)
 
Als je woonachtig was in Castricum, reparaties deed voor synths en bij je ouders thuis woonde, dan kan je best wel eens de persoon zijn geweest. Heb dan 2x een 909 bij je gekocht, en je hebt m'n Prophet 600 gerepareerd.
Nee, helaas, dat was ik niet...
Jammer, had ik stiekem wel leuk gevonden.
 
Als je woonachtig was in Castricum, reparaties deed voor synths en bij je ouders thuis woonde, dan kan je best wel eens de persoon zijn geweest. Heb dan 2x een 909 bij je gekocht, en je hebt m'n Prophet 600 gerepareerd.

Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar dit klinkt als Boemtsjak :) Hij woonde inderdaad in Castricum en repareerde synths etc. Heb destijds verschillende dingen door hem laten opknappen en vond het jammer dat hij daar op een gegeven moment mee was gestopt.
 
  • Duimpje
Duimpjes: RSB
Als je woonachtig was in Castricum, reparaties deed voor synths en bij je ouders thuis woonde, dan kan je best wel eens de persoon zijn geweest. Heb dan 2x een 909 bij je gekocht, en je hebt m'n Prophet 600 gerepareerd.
Dat was Boemtsjak, die is hier al tien jaar weg volgens mij. Ik heb een van die 909's van jou overgenomen. Inderdaad een saai kartonnen geluid. Maar gauw geruild tegen een Prophet '08. Die was nog saaier.
 
blunders, veel gehad, zeker in begin daar leer je van ;) jaren geleden mocht ik panelgesprek met publiek opnemen, dan koffiepauze, voor ons ook natuurlijk dus ik had studio ff verlaten, maar ik was vergeten de presentator zijn dasmicrozender af te zetten/muten

De nog resterende mensen die in opnamestudio nog aanwezig waren konden meegenieten van de plaspauze presentator, met alle bijhorende FX .... :stupid
:stupid:stupid
 
Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar dit klinkt als Boemtsjak :) Hij woonde inderdaad in Castricum en repareerde synths etc. Heb destijds verschillende dingen door hem laten opknappen en vond het jammer dat hij daar op een gegeven moment mee was gestopt.
Boemtsjak inderdaad. Volgens mij was zijn echte naam Martijn of iets. Hij was goed in technische dingen.
 
Dat was Boemtsjak, die is hier al tien jaar weg volgens mij. Ik heb een van die 909's van jou overgenomen. Inderdaad een saai kartonnen geluid. Maar gauw geruild tegen een Prophet '08. Die was nog saaier.
Moest daar vandaag ook nog aan denken, veel geluid voor maar een paar geluiden. Maar heb er wel van genoten toen ik hem had. Die verandering in de clap vond ik altijd mooi om te horen.

Kan het zijn dat ik die 909 bij jou heb langsgebracht?
 
Back
Top