Behringer RD-9

8d22f716-a9fe-4cfd-9b0f-d0ec017152cd

Verrassend? Nee! Interessant? Misschien...

Verder nog geen details.

Click image for larger version  Name:	RD909.jpg Views:	1865 Size:	66,8 KB ID:	3639104
 
Last edited by a moderator:
Alleen met Bax-sokken dan..

Maar goed, on-topic : zelf vind ik de snare minder belangrijk. Zou ik toch niet zó vaak als in de 90ies hip house gebruiken :D
 
Toch voelt het alsof dat ding voorlopig niet komt en het gewoon een zoethoudertje is.
Ik word wel helemaal wild van 3 triggers. Hahaha
 
Laatst gewijzigd:
Snare zonder noise is toch altijd wel een lekker extra trommeltje wat je tussen de toms kan gooien. Als die niet meaty genoeg is dan valt het tegen.
 
Leverdatum word ongeveer daar gezegt. Weet alleen niet of ik vol in m'n naieviteit kan gaan dat het niet nog meer gerekt word.
 
UPDATE: De prijs van de RD-9 is inmiddels bekend, rond de 299 euro.
Dat word m'n spaarbeer open rammen, of een weekje geen wiet. (ya mon, ik rook zo veel weet je)
Waar heb je deze info vandaan? Evengoed interessant als het klopt: ik had zeker verwacht dat ze een hoger prijspunt zouden kiezen, mede gezien het enorme animo voor de machine.

Aan de andere kant zou ik in die zin ook best iets meer willen betalen, als je daarvoor ook iets hogere kwaliteit krijgt (knoppen, behuizing, potmeters, etc).
 
Waar heb je deze info vandaan? Evengoed interessant als het klopt: ik had zeker verwacht dat ze een hoger prijspunt zouden kiezen, mede gezien het enorme animo voor de machine.

Aan de andere kant zou ik in die zin ook best iets meer willen betalen, als je daarvoor ook iets hogere kwaliteit krijgt (knoppen, behuizing, potmeters, etc).
Dat is juist “het” selling point van Behringer, de kostprijs + een klein beetje winstmarge vragen en niet wat je er voor “kan” vragen zoals veel andere fabrikanten doen (ik noem een Korg met de 2600 bv). En voor diegene die hier op wil reageren: wat daar precies van klopt en alle (a)morele bedenkingen/opmerkingen hierop svp achterwege laten, dat verhaal kennen we nu wel.
 
Back
Top