Ben je er ooit geweest? Aan de hand van wat fotos bepaal jij dat het het een keyboard & fx museum is...als een kip zonder kop een mening funderen...sure er staat echt niks voor 'synthfreaks...absoluut geen 'gave' zeldzame synths hoor'

echt man wat een nivo weer hier
Jij toont zelf ook diezelfde foto's,dus Ik ga er toch vanuit dat als er promo wordt gemaakt er toch wel zeker exclusiviteit wordt getoont,er zijn mooie stukken te zien in de fotos en videos,keyboards en orgels maar exclusiviteit op synthesizer vlak is nergens te bespeuren.
Als een Prophet 10,Chroma en Memorymoog het moeten doen is dat niet echt een refferentie hoor (om volk te blijven lokken bedoel ik dan).
Komt nog bij dat minstens 65% of meer van al die toestellen onmogelijk in degelijke werkende staat kunnen zijn.
Het project om de toestellen te kunnen bespelen is op zich wel interesant maar ik vrees dat de belangstelling van korte adem zal zijn omdat dit niet te financieren valt,met 50k kom je niet toe om zo een verzameling leefbaar (perfect werkend) te houden.
Afwisseling van degelijk werkende instrumenten zal beperkt blijven omdat de kost om het werkend te houden hoger zal liggen dan enige opbrengst.
Wat wel leuk kan zijn is een bezoek om de verzameling te bekijken.