SMEM Zwitsers Synthesizer Museum met 5000+ instrumenten

Die komen er ook als het goed is. De Kickstarter is afgelopen en gesloten -> er is in totaal 46041,16 Euro opgehaald!
om het te vieren een plaatje van de Multivox Pulser, beetje obscuur merk niet zo bekend in Nederland denk ik? Had er nog nooit van gehoord...

R0002403.jpg
 

Attachments

  • R0002403.jpg
    R0002403.jpg
    70,9 KB · Bekeken: 142
:)

Komen er (al dan niet via kickstarter) toffe filmpjes van de productie van het album? Lijkt me erg gaaf namelijk!
 
Die komen er ook als het goed is. De Kickstarter is afgelopen en gesloten -> er is in totaal 46041,16 Euro opgehaald!

Misschien een aparte kickstarter voor de plantjes :D

om het te vieren een plaatje van de Multivox Pulser, beetje obscuur merk niet zo bekend in Nederland denk ik? Had er nog nooit van gehoord...

Tja, die kan nu niet meer in de sw ascii synth prijsvraag gestopt worden.... ;)
 
Nou zoals beloofd hierbij de update: Ik ben vandaag geariveerd in Fribourg, de playroom is al een paar maanden helemaal operationeel en ik zal de komende dagen hier doorbrengen om het album op te nemen: Nu staan er wat random dingetjes uit de collectie (een EML Synkey uit 1976 Farfisfa Synthorchestra en wat meer gangbaar spul als een Prophet 5 en Promars Yamaha SY1 Korg 500 en een Yamaha Orgel) Ik ga morgen 'the vault' in om nog wat meer obscuurdere synths uit te zoeken :)
 

Attachments

  • Screen Shot 2019-01-15 at 22.44.30.png
    Screen Shot 2019-01-15 at 22.44.30.png
    808,7 KB · Bekeken: 138
Hier de EML synkey echt een heel raar ding 13 HARDCORE OSCILLATORS maar wel monofoon maar wel met chords enzo op een toets
 

Attachments

  • Screen Shot 2019-01-15 at 22.44.46.png
    Screen Shot 2019-01-15 at 22.44.46.png
    836,5 KB · Bekeken: 141
Een hele partij CULT sealed NOS Evolution EVS-1's daarvan gaat er zeker eentje morgen naar de playroom die moet wel op het album komen ;)
 

Attachments

  • Screen Shot 2019-01-15 at 22.45.15.png
    Screen Shot 2019-01-15 at 22.45.15.png
    641,3 KB · Bekeken: 130
Ja, heel gaaf! Zou de nieuwe Moog One hierbij in de buurt kunnen komen?

vast wel, van wat ik begrijp is de Moog One deels geinspireerd op de memory moog (ook qua looks) maar op zich zelf weer een compleet nieuw eigen ding. Ik heb nog een videootje gemaakt van de Prophet 5 die ernaast staat...niet echt de meest obscure synth in de SMEM collectie maar ik had er nog nooit mee gewerkt en potverdorrie dat is toch ook een fijne synth zeg! Zo simpel, geen toeters en bellen gewoon lekker spelen en spacen...

 
Inmiddels weer terug in Nederland, het SMEM album moet zo rond april - mei uitkomen :) Een opname kan je horen in mijn nieuwe radioshow SHADOW WOLF RADIO op Intergalactic FM op 5 minuten in de show -> https://soundcloud.com/legowelt-official/shadow-wolf-radio-episode-1-on-intergalactic-fm Daar hoor je de (Multivox) PULSER dual voice synth over een Prophet 5 lijntje.
De Pulser is een soort van mono preset geval maar met aftertouch en HEEEL smeuig filter 2e OSC die je erbij kan gooien en een LFO die WINKER heet!?!?!!
 
Back
Top