SMEM Zwitsers Synthesizer Museum met 5000+ instrumenten

Ja, die had ik ook al gezien. :D Zou hier ook erg snel heel erg moe worden. Eerst heel energiek, dan crashen. Plus, je hebt ook meteen -alles- zo'n beetje wel gezien, daarna ben je nooit meer onder de indruk! :)
 
Vet ja, je ziet er steeds meer van de laatste tijd.

Jammer genoeg duurt de vinyl van de kickstarter wat langer, ben erg benieuwd =)
 


Indrukwekkende verzameling. Maar waarom wordt dit soort video's altijd gemaakt door mensen met terminale ADHD? Niet om aan te zien, alleen door die clown.
 
Indrukwekkende verzameling. Maar waarom wordt dit soort video's altijd gemaakt door mensen met terminale ADHD? Niet om aan te zien, alleen door die clown.

Ik heb de video gezien paar dagen terug maar de gave of museumwaardige zeldzame toestellen hebben ze nog niet laten zien.
wel meerdere toestellen van hetzelfde,dan kom je snel aan 5000 natuurlijk.

Ik blijf dit nog steeds een warehouse vooral met veel (4900 stuks) troep vinden...maar goed allicht wel leuk voor de eigenaar zekers..
 
Indrukwekkende verzameling. Maar waarom wordt dit soort video's altijd gemaakt door mensen met terminale ADHD? Niet om aan te zien, alleen door die clown.

Vortigern mag al blij zijn met 1% van het talent van die clown met terminale ADHD.
Waarschijnlijk maken brave degelijke burgers ook zulke video's maar zijn ze het aanzien niet waard.
 
Yes! Daar issie dan eindelijk :). Even snel doorheen geskipt en hoor een hoop moois. Binnenkort eens goed voor gaan zitten :biertje:

7B42BB8E-CC5C-4455-8C9C-522BC98D4A62.jpeg
 
En bedankt he! Nu zit ik heel de avond demo filmpjes op YT te kijken....... :D

met de synkey zou ik alleen maar ruzie hebben... niet echt mijn type of synth....
van de Evolution EVS1 had ik nog nooit gehoord...
ga zo zoeken naar de multivox pulser demo filmpjes...

Goed en vet dat er mensen zijn die zo'n verzameling bijelkaar brengen, beschikbaar voor anderen stellen en werkend houden :okdan:

Zou graag een overzicht van FX sectie willen zien...
kwa looks en specs vind ik de Bel bf20 flanger en rp10 of 40 (dacht ik) phaser interessant... helaas beide nooit in t echt gezien of gehoord. Zou ook een Dynacord tam 19 met 21 willen vergelijken of diverse vocoders .....

galmt het niet in de playroom met al die tegels aan de muur?
 
Staat de Big Moog IIIP van Klaus en later van Namlook ook niet in dat museum?

KS-Big-Moog-February-1996.jpg
 
Back
Top