Katie's Blog 2018

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

KatieMusic

"Why! ..."
Lid sinds
24 september 2016
Berichten
1.827
Locatie
Garden of Earthly Delights
Hi SF'tjes,

Ik heb besloten niets meer te posten op dit forum om reden dat er gisteren door het mod-team 3 posts van mij verwijderd zijn uit de thread "Oude site was toch prima?"
Dé reden zou zijn herstel van de rust in die thread, terwijl mijn posts wel conform de forumregels waren.

Ik kan niet functioneren op een forum als er posts van mij verwijderd worden.
Over bepaalde principes kan ik simpelweg niet heen stappen...en daarvan is sprake als mij de mond gesnoerd wordt. :(

Ik heb denk ik in 2 jaar tijd een aardige bijdrage aan dit forum geleverd, maar hier stopt het.

vr gr,

Katie :doei:

PS: Ik blijf voorlopig nog wel lid van dit forum.
 
Doeg. Muffwiggler is ook leuk daar kun je ook eens kijken of gearslutz daar mag je virueel bekvechten je mag er alleen niet vloeken gvd!
of ilovefuzz. Daar mag je zelfs vloeken zonder dat je gecensureerd word.
 
Hoeveel berichten zijn er van mij niet verwijderd.Geef toe sommige met rede,andere niet vond ik.Maar toch vind ik dat je wel wat mag zeggen hier,niet meer zoals vroeger,dan kon je wel eens een tijdje bekvechten met elkaar,alvorens ze ingrepen.
Er zijn bepaalde spelregels op ieder forum,en wat ik nu doe,gewoon terugkomen en andere woorden gebruiken om hetzelfde te zeggen.
Misschien is dit in een reactie geschreven uit een boosheid,soms is het niet meer dan een irritatie van het moment.Maak er geen probleem van en post gewoon verder.Vergeet je overtuiging van je gelijk,en gewoon omdenken zoals ze zeggen in de psychologie.Het belang hier van een forum zoals zovelen op internet wordt fel overdreven.Je bouwt er gewoon frustraties mee op.
(Ja,die Boeddha meditaties helpen toch hoor na 2 jaar).
 
Da's jammer KatieMusic want je postte toch zeer regelmatig.
Er is van mij ook een keer een bericht van mij verwijderd.
Toen had ik een beetje mot met een ander maar ook de ander z'n bericht was verwijderd dus ik kon er wel mee leven op die manier.
Ik zal je wel een beetje missen moet ik zeggen.
Nou ja het beste in ieder geval en misschien dat je over een tijdje er weer wat anders tegenaan kijkt en weer terugkeert?
Succes met je muziek in ieder geval!
 
ik ga die draad eens lezen, ik vond de titel trouwens geweldig: het was toch goed zoals het was..? had zo uit het schaep met de 5 poten kunnen komen.

moeilijk om te oordelen over verwijderde posts, maar ik zou er gewoon niet wakker van liggen. je post toch niet voor de moderators?
 
nou, ik heb me even ingelezen en ik ben met van naphoven hoor. ik begrijp eigenlijk niet dat je zo'n bazzie serieus zou nemen met z'n grote bek en dikdoenerij met z'n roland bakjes. soms ben ik ook van de redelijkheid en de genuanceerdheid en een lans breken voor de eenzame klager, maar dat je nou net dat gevoel moet krijgen met die bazzie en z'n rare post. dat begrijp ik niet. maar het mag natuurlijk wel.
ik vond naphoven wel delicaat sarcastisch reageren. en dan zie ik inderdaad wel wat sommige moderators doen, die gaan jou een beetje belerend toespreken. en daar zit je niet op te wachten en dan ga jij het nog eens uitleggen en heen en weer en dan ontspoort het een beetje - kleine competentiestrijd.

kritiek is prima, maar als een ander jouw forum beheert en up to date maakt, dan zou ik het toch vooral constructief houden en aandragen wat je denkt dat beter zou kunnen en hoe. wat dat betreft was die post van die bazzie (? - ik ken amper mensen hier, nicknames zeggen me niets) natuurlijk totaal ongepast. ongelooflijk dom ook, trouwens, zonder enig besef van z'n plaats.
als ik moderator was, zou sowieso het gemiddelde IQ onder de moderators enorm toenemen, maar daar gaat het niet om nu, nee - als ik moderator was, dan zou ik ook helemaal niks willen doen met de klachten van bazzie en kon ie van mij fijn de kolere krijgen en oprotten naar marktplaats met z'n 303 en 909 en weet ik veel.

maar nogmaals, ik weet natuurlijk niet wat er verwijderd is. wat er nog in de thread staat, daar maak ik uit op dat je in ieder geval toch je zegje hebt kunnen doen. ik ben het daarin trouwens helemaal niet met je eens, maar dat maakt wat mij betreft de sfeer er niet minder op. gewoon lekker blijven posten, als dat je zo uitkomt.
 
Het slot van post #41 zorgde voor boze en verontwaardigde reacties. Die werden echter in de kiem gesmoord door ze te verwijderen. Dit in het belang van de rust in dat topic. Normaal zouden mijn posts niet verwijderd zijn om reden dat daar op zich niets verkeerd in stond.

Reden van verwijdering was dus de rust te herstellen en deze te behouden.
 
rust roest...nogmaals, trek het je niet aan - het is prima om het oneens te zijn met elkaar. ik vind sommige moderators ook ongelooflijk... van alles eigenlijk, in de communicatie, als ze de baas gaan spelen en zo. maar ze verzetten wel het werk. bovendien, klinkt lullig misschien, zij zijn er voor jou en jij bent er niet voor hun. je maakt gewoon lekker deel uit van een gemeenschap. blijven doen. en dat dan over zo'n bazzie met die rare post. het is me wat.

fijne avond.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top