TimeQube - Don't Hold Back

hey hans,

afgezien van of de zang slecht of goed is, vind ik in de eerste zin: don't hold back the music, "music" verkeerd uitkomen.

terwijl alles per tel wordt gezongen, wordt mjuuuuuuusik uit gesmeerd over een aantal tellen. Tja, ik vind dat dus erg storend:D op de 1 of andere manier. Misschien een detail waar je eens goed naar kunt luisteren.... Het klinkt inderdaaa wat oplezerig.:)

verder is het een knaller.:okdan:

gr Unic
 
Origineel geplaatst door Unic
.... Het klinkt inderdaaa wat oplezerig.:)


gr Unic

Het zal toch niet dat pakket Lola of miriam zijn worden we hier voor de gek gehouden?:D
 
hmmm... beste Hans en Lecz,

ga je ons in dit draadje ook up to date houden over hoe het verder verloopt?
en wanneer we dit plaatje in de rekken kunnen vinden en zo ;)


groetz

wolkie
 
absoluut! er zal ongetwijfeld interresante info op staan :)

eerst nog maar even verder afmixen.

verder nog reacties?
 
Don't hold back staat op het moment onder de Gogo tours commercial op TMF...alleen helaas buiten het weten van alex en mij om...weet iemand wat een redelijk bedrag is om te vragen als syncfee (gebruiksrecht)?
 
Origineel geplaatst door hansbakker
Don't hold back staat op het moment onder de Gogo tours commercial op TMF...alleen helaas buiten het weten van alex en mij om...weet iemand wat een redelijk bedrag is om te vragen als syncfee (gebruiksrecht)?

Euh, hoe kan die daar dan terecht gekomen zijn vraag ik me dan af?:S
 
hoe

hoe

Nou dat zit zo , de studio waar wij de track gemixed hebben en "gemastered "hebben zit in het zelfde pand als het video/commercial productie bedrijf .... Sterker nog we zitten letterlijk naast elkaar. Dan is het slechts een kwestie van cdtje pakken ....cd bakken ...beetje editten en voila , een commercial =(
 
procederen die klojo's!!!

laat hen bloeden, eisen stellen, dit is diefstal!!

(of ze moeten bereid zijn bepaalde genereuze compensaties te bieden
zoals een flinke som geld alsook verdere promotie...)
 
thanks!

momenteel zit de buma achter mental television aan...even afwachten dus. Wat betreft ons syncfee moeten we even gaan kijken hoe we dat doen. We schijnen subsidie te kunnen krijgen, met een eenmalig bedrag van 89 euri, ook nog even een goeie media advocaat vinden...
 
hoi!

bedankt voor de update over dit prachtige trackkie!

gaat niet zo snel allemaal lijkt me. en khoop da mental television een flinke stamp onder hun krent krijgt...
tsss...
iemand's tunes stelen.
 
idd

idd

Sja dit echt de typische luceratieve music business! Maar wij laten het er zeker niet bij zitten , we spelen het hoog op (daar hebben we immers de contacten voor) en we kijken wel waar het schip strand. Leuk is het zekers niet maar wel degelijk leerzaam, een investering in de toekomst zal ik maar zeggen.
 
Origineel geplaatst door hansbakker
hmm ik vind het nog steeds een beetje over één kam scheren maarja...
kijk ik maak dit voor een bepaalde doelgroep, that's it. ik geef er wel mn eigen draai aan maar het blijft binnen een bepaald genre.

ik vind dit zeer laag,comercieel,deze is meer 2 fabiola,of milc inc


afgezien van het genre heb ik toevallig ook zo'n nr gemaakt,maar ik maak het meer in de richting van filterheads(thomas),
en ik zoui het liever horen op 10 days of op de top 40

mazzels allemaall,greetz
 
euh...niet echt een duidelijke post vriend....wat bedoel je nou?
ow en post jou nummer ook ff onder tracks, wil het wel es horen dan :)



Origineel geplaatst door c'est-qui
ik vind dit zeer laag,comercieel,deze is meer 2 fabiola,of milc inc


afgezien van het genre heb ik toevallig ook zo'n nr gemaakt,maar ik maak het meer in de richting van filterheads(thomas),
en ik zoui het liever horen op 10 days of op de top 40

mazzels allemaall,greetz
 
Dit is wel aardig, maar hij doet het net niet voor me..
Het klopt wel allemaal als een bus, maar kun je er niet nog wat grapjes/trukjes doorgooien ?
het is echt wel iets te standaard...

De zangeres zit nou niet echt in het nummer en juist die vocal moet het em doen, toch ?
(misschien de volgende keer eerste ff flesje wijn openen en zangeres volgieten)
 
Origineel geplaatst door Mhika Ra
(misschien de volgende keer eerste ff flesje wijn openen en zangeres volgieten)

.....en dan weet je zeker dat je autotune nodig hebt ;)

er zitten al een hoop trucen in en ik weet niet of ik dit nummer een goeie vind om nog verder aan te gaan freaken zeg maar...heb je ideeen over op welke plaats je iets zou willen toevoegen?
 
.....en dan weet je zeker dat je autotune nodig hebt

Ik denk dan; liever autotune dan geen groove feeling in de zang, om het zo maar ff uit te drukken (en daarmee bedoel ik de zang ook niet af te kraken....maar ze swingt niet met 'r heupen tijden de opname...

Ik ga de track straks knoeperdhard opzetten, kijken of er wat te binnen schiet..
 
Back
Top