Akai MPD16 Drumpad nu in NL leverbaar

Volgens Akai nederland is de MPD16 drumpad nu in Nederland te koop.......de 16 velocity sensitive rubber pads van de MPC-series in een handige USB/MIDI bak...wat wil je nog meer?

er zit software bij voor PC en Mac om em makkelijk te programmeren..

adviesprijs is 400 euro incl. BTW, marktprijs zal dus eerder richting 300 euro zijn lijkt me...

mpd16.gif


http://www.akaipro.nl/prof/pd16intro.html

Olaf
 
Leuk dingetje, maar ik vinnet fokkin duur voor 'n paar drumcomputer pads. Ook al wordt het uiteindelijk 300 pleuro. Zijn er geen goedkope 2ehands drumcomputers met aanslaggevoelige pads en midi out?

Ik denk wel dat je gevoel qua timing met pads veel beter is dan met toetsen (voor drums en percussie). Het lijkt mij i.i.g. relaxed werken.
 
heb ik al naar gekeken, zat eerst bv aan de Roland R8 te denken, maar voor zover ik heb uitgevonden stuurt die geen midi out vanaf de pads...

verder zijn concurerende producten zoals de roland SPD16 319 eur , voor 6 pads..deze kan je wel switchen naar vinger of sticks sensitivity en er zitten wat geluidjes standaard ingebakken.....

O.
 
Doe dan toch maar zo'n MPC4K :D
 
Heeft iemand 'em al in de winkel gezien en uitgeprobeerd? En zijn er al winkels die 'em aanbieden voor lager dan € 400,-? En dan bedoel ik niet € 399,99. 8o)
 
bij EMI was ie iets van €340,- dacht ik. maar ik kon 'm niet proberen omdat ze de bij behorende programmeer software niet hadden. bij i4 hadden ze 'm trouwens ook staan. mij lijkt het ook wel een interresant apparaatje om bij een live set te gebruiken. beetje een live element erin trommelen.
:okdan:
 
Back
Top