Ralf T - Synth War (No Surrender Mix)

Ralf T

Stamgast
Lid sinds
16 januari 2002
Berichten
433
Ik ben weer eens druk geweest met een wat techno... Het was de bedoeling om een geheel nieuwe track te maken, maar het is uiteindelijk toch een remix geworden van een techno track die ik vorig jaar geproduceerd heb nl. "Synth War" (welke gevonden kan worden op mijn laatste album "Differences 2").

Je kan de "No Surrender Mix" van "Synth War" vinden op ACIDplanet.com (gewoon op "PLAY" klikken):

Synth War (No Surrender Mix)

Meningen en op- en/of aanmerkingen worden weer zeer op prijs gesteld!
 
Hmm.. eerlijk gezegd een beetje erg eentonig en in mijn ogen ook geen eens techno (Mischien is mijn defenitie van techno heel wat steviger, maar dat is een andere discusie). De slepende hihats worden een beetje vervelend na een tijdje. Doe daar iets meer mee. Er mag uberhaupt wel wat meer met de drums gebeuren vind ik. Ook met het baslijntje overigens. Maar daarmee komen we dus weer bij mijn eerste stelling.
 
wel een ok-e track...maar een beetje leeg...TB-ish sound is een beetje...saai....Een dikke distortion over die TB-achtige sound en je had een soort "higher state of consciousness" gehad (wat denk ik wel stoer was geweest)
 
hij is inderdaad erg eentonig. En voor techno is ie te soft.

Dit is al je tweede 'tecno' track, maar je krijgt steeds dezelde reactie: die is niet echt techno.

misschien moet je je er eens meer in verdiepen, met name in de sound die techno heet.

Dit is niet lullig bedoeld !
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
hij is inderdaad erg eentonig. En voor techno is ie te soft.

Dit is al je tweede 'tecno' track, maar je krijgt steeds dezelde reactie: die is niet echt techno.

misschien moet je je er eens meer in verdiepen, met name in de sound die techno heet.

Dit is niet lullig bedoeld !

;)

Tja, misschien moet ik dat dan maar eens doen...

Bedankt voor de reaktie's tot dusver!
 
Omdat ik eerst de reacties van de andere leden had gelezen was ik al enigszins bevooroordeeld, maar ik kan ze geen ongelijk geven.

Het lijkt meer op een uitgewerkte Rebirth-demo dan op een stevige party-track.....laat staan "techno"...

Advies? Meer afwisseling, en wees vooral niet bang voor filters, delays, reverbs, compressors, distortions enz....:geslaagd:
 
Zal ik eens om het label van techno heen kijken?

Op zich zit d'r een drive in die je meer kunt uitbouwen en allerlei kanten mee op kunt.
 
Back
Top