amplitube

nieuw van de makers van T-racks: Amplitube...

fig_01.jpg


deze PT Ampfarm killer, ook in VST (PC/Mac) formaat beschikbaar, is niet alleen een ampsimulator maar heeft ook stompboxes (pedaal-effecten) en post-processing effecten aan boord..

fig_02.jpg


de amp-module heeft 7 verschillende Pre-Amps models, 5 EQs, 4 Power Amps, 9 Cabinets en 2 Mic models en als toetje een Tremolo en Spring Reverb..

de stompboxes module heeft 5 effecten: Wah-Wah, Delay, Chorus, Flanger en Overdrive.

De Post FX module heeft 3 stereo post-effects: 3 band parametric Equalizer, Stereo Delay en Stereo Reverb.

fig_03.jpg


verder zitten er nog 200 (goeie) presets in, waaronder erg bruikbare insert en send effecten voor vocals e.d.

je kan nu een demo downloaden op www.amplitube.com ..de prijs van dit lekkers is 439 euro

Olaf
 
Laatst gewijzigd:
Ik vind T-Racks nog steeds een van de meest wonderlijke plug-ins op compressie gebied; dat geeft al zoveel power aan je muziek!!
Ben benieuwd of de amplitube dit nog kan overtreffen.
 
tis nog duurder dan de line6...
ik ben benieuwd als er een review komt tussen de hardware van line6 en dit..

plugins zijn leuk en aardig..maar wil ik dit alles met plugins hebben..dan word het een hel;e zware pc denk ik.. of erger nog een mac (ben geen mac fan, weet dat ze beter zijn hoor :D )

Ampfarm,..das alleen maar voor TDM dacht ik he?
 
Back
Top