Is mijn muziek zo slecht dat er niemand feedback wilt geven????

nixcc

Stamgast
Lid sinds
13 april 2004
Berichten
306
Locatie
Gent
hey,
ik ben geen muziale expert, maar kan je even luisteren naar mijn 2 tracks en dan wat commentaar geven (goeie mag ook)

de eerste track(BIG HOUSE) is zogoed als klaar, de tweede(SHETS) is een schets of beter gezegd ""een idee""

allebei gemaakt op een setje heel slechte boxen
de derde (LOST) is al een jaartje oud en de vierde (UNTITLED) ook

gelieve de tracks per naam te becommentarieren.....

hier is de link, en dan klikken op de track:\




KLIK HIER

THX
 
Laatst gewijzigd:
EQ regelen

EQ regelen

OH JA, nog vergeten zeggen,

gelieve zelf de EQ een betje te regelen tot het deftig klinkt,

zet de BAsS, de MID en TREBLE maar een flink eind open bij de tracks BIGHOUSE en SCHETS

Op mijn geluidskaart(staandaard AC97) kan ik een 3D-DEPTH aanzetten, Die zet jij dus beter ook aan, dan klint het een stuk beter

Ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt....

THX , NIXCC
 
Laatst gewijzigd:
NOG iets vergeten zeggen

NOG iets vergeten zeggen

De compressor is niet goed ingesteld in het de track BIGHOUSE ,waardoor de bass soms alles wegdrukt, maar de oplossing daarvoor heb ik nog niet gevonden, maar dat laat ik dan eventueel aan ee'"proffesional" over
 
Laatst gewijzigd:
nieuwe link mijn muziek

nieuwe link mijn muziek

hey,
ik ben geen muziale expert, maar kan je even luisteren naar mijn 2 tracks en dan wat commentaar geven (goeie mag ook)

de eerste track(BIG HOUSE) is zogoed als klaar, de tweede(SHETS) is een schets of beter gezegd ""een idee""

allebei gemaakt op een setje heel slechte boxen
de derde (LOST) is al een jaartje oud en de vierde (UNTITLED) ook

gelieve zelf de EQ een betje te regelen tot het deftig klinkt,

zet de BAsS, de MID en TREBLE maar een flink eind open bij de tracks BIGHOUSE en SCHETS

Op mijn geluidskaart(staandaard AC97) kan ik een 3D-DEPTH aanzetten, Die zet jij dus beter ook aan, dan klint het een stuk beter

De compressor is niet goed ingesteld in het de track BIGHOUSE ,waardoor de bass soms alles wegdrukt, maar de oplossing daarvoor heb ik nog niet gevonden, maar dat laat ik dan eventueel aan ee'"proffesional" over

Ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt....

gelieve de tracks per naam te becommentarieren.....

hier is de link, en dan klikken op de track:\

KLIK HIER

THX
 
Re: nieuwe link mijn muziek

Re: nieuwe link mijn muziek

Origineel geplaatst door nixcc
hey,
ik ben geen muziale expert, maar kan je even luisteren naar mijn 2 tracks en dan wat commentaar geven (goeie mag ook)

de eerste track(BIG HOUSE) is zogoed als klaar, de tweede(SHETS) is een schets of beter gezegd ""een idee""

allebei gemaakt op een setje heel slechte boxen
de derde (LOST) is al een jaartje oud en de vierde (UNTITLED) ook

gelieve zelf de EQ een betje te regelen tot het deftig klinkt,

zet de BAsS, de MID en TREBLE maar een flink eind open bij de tracks BIGHOUSE en SCHETS

Op mijn geluidskaart(staandaard AC97) kan ik een 3D-DEPTH aanzetten, Die zet jij dus beter ook aan, dan klint het een stuk beter

De compressor is niet goed ingesteld in het de track BIGHOUSE ,waardoor de bass soms alles wegdrukt, maar de oplossing daarvoor heb ik nog niet gevonden, maar dat laat ik dan eventueel aan ee'"proffesional" over

Ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt....

gelieve de tracks per naam te becommentarieren.....

hier is de link, en dan klikken op de track:\

KLIK HIER

THX

dit heb je al een keer eerder gepost in een andere thread. praktisch dezelfde tekst. en dit hoort zeker niet op de hoofdpagina.

dus gewoon je oude thread bumpen lijkt me.
 
Is mijn muziek zo slecht dat er niemand feedback wilt geven????

hier is nog maar eens de LINK:
KLIK HIER

en zet de equalizer maar een beetje aan, totdat alles er goed doorkomt.....
Dank je
 
Yup, :D

Nu even zonder dollen.

Heb even geluisterd en het klinkt best ok hoor. Lekker veel vage geluiden. De 2e wordt na een tijdje wat langdradig.

3e: Concept is ok. Duurt wederom erg lang voordat er wat actie komt.
 
Bericht door een moderator:
ik heb je threads die over t zelfde gaan samengevoegd. Het starten van meerdere threads over hetzelfde omdat de andere thread niet de gewenste respons krijgt wordt niet gewaardeerd en loopt tegen t spammen aan.
 
Back
Top