Conceptuele snippets -

k heb uren door de presets van mijn virus gelopen, maar hieraan kan ik niet tippen. Wat een vet leadgeluid. En in t laag ... t loopt me warm, nat en bruin langs de benen af.
 
t' is allemaal gemaakt door een door een zelf ontworpen soft synth.
veel fm effecten. Trouwens jammer dat ik niet andere tracks kan beluisteren, wegens te trage connectie.
:Z

greetz.:mega:
 
Ik weet niet.Bij ieder nummer zit wel een stukje dat net de hele emotionele opbouw afbreekt. Voornamelijk door een aantal valse akkoorden (heb ik de indruk) die in ieder nummer soms voorkomen.
Mijn favoriet blijft toch ook nummer 1, want die wekt de meeste emotie op: alles komt goed :)

En aangezien je vraagt om onze mening wat betreft de emoties die het oproept. Die 2e en 3e hangt er zo tussenin. Ze wisselen te snel tussen de sferen die je wilt oproepen, waardoor mijn "emotiemeter" (om het zo maar even te noemen) op "neutraal" blijft staan :erm:

Ik hoop dat je er wat aan hebt :okdan:
 
Origineel geplaatst door BigDplayboy
Ik weet niet. ..... En aangezien je vraagt om onze mening wat betreft de emoties die het oproept. Die 2e en 3e hangt er zo tussenin. Ze wisselen te snel tussen de sferen die je wilt oproepen, waardoor mijn "emotiemeter" (om het zo maar even te noemen) op "neutraal" blijft staan :erm:
Ik hoop dat je er wat aan hebt :okdan:

Yep.:) Bedoel je dat II en III gewoon niet bijzonder/verrassend genoeg zijn.
Ik denk het ook. Het is nog te abstract.. te vlak.. Ontdekking: als je alle geluiden uit 1 schakeling laat komen is het moeilijk om pakkend te zijn... !!
--[trekt zich weer terug in zijn Alcove c.q. Lab om te mediteren]--
:{
 
FZ demosound 2:
cool intro, maar.... waar gaat het naar toe?

FZ demosound 3:
iets the happy melodietje voor mij... wel grappig
 
Origineel geplaatst door trigg
FZ demosound 2:
cool intro, maar.... waar gaat het naar toe?

Meer statisch.. dus geen begin en eind.
In de 1ste znipPet ging 't me meer om de vertikale principe (rijke klanklagen) dan het horizontale (structuur).. ieg bedankt voor het luisteren.

de 2e SnipPet ging meer om een apart, warm geluid te creeren- niet zozeer om het New-Age gehalte lol. Alhoewel ik zeer houd van New Age.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top