Wat was je beste (eerlijke) deal ooit? (nieuw, 2ehands)

Vanmorgen reed er heel de tijd een busje van Roland naast me, met een gigantische JP80 en TR8 op de zijkant. Ik dacht nog even om hem klem te rijden, maar toen herinnerde ik me het woordje tussen haakjes in de titel...
 
Daarom staat het tussen haakjes hoor :D
 
Een maand geleden, ja je gelooft het bijna niet, heb ik gratis en voor niks een hifi set mogen ophalen

Bestaande uit.
Sony PS-x600
Sony TA-F450D
en en en een set Sony APM-6 speakers !!!! ( in nieuwstaat )

Ik hoef nu nooit meer andere speakers te kopen in mn leven
 
Mooie Biotracer en wat een beheerlijke speakers! Zeldzaam én mooi. Als de draaitafel nog goed werkt en de speakers nog in orde zijn, is dat een fantastische vangst. Heel veel plezier ermee!
 
Alles is naar behoren, biotracer is heel gevoelig maar heeft (gelukkig) 20 jaar stil gestaan op iemands kantoor en werkt voor 100%. Wel heb ik mijn oude Ortofon 2M Blue erop gezet en dat gaat uitstekend. De speakers hadden wel nieuwe foamranden nodig (duh) maar die heb ik in Rusland gevonden en ondertussen al besteld, ontvangen en geplaatst.

Maar die APM-6 speakers, holy cow, die zijn echt bizar, ik heb heel wat speakers gehoord bij de audiofielezaak bij mij in de straat met speaker van +10k p/s waar ik al menig maal een plaatje ben gaan luisteren voor de beleving maar ik kan je vertellen dat dat nu niet meer nodig is hahaha
 
Foto APM-6 met mn meisje ernaast

attachment.php


En hieronder een foto van de achterkant van de speaker tijdens het re-foamen

attachment.php
 

Attachments

  • APM6_1.jpg
    APM6_1.jpg
    41,1 KB · Bekeken: 110
  • AMP6_2.jpg
    AMP6_2.jpg
    389,5 KB · Bekeken: 104
Tweemaal Juno 60

Tweemaal Juno 60

Mijn éérste Juno 60, 200 euro tien jaar geleden, mijn tweede 800 euro 2017 incl. case !!!

Tweemaal Beocord 8000 (cass. deck) 50 euro in originele verpakking werkend en als nieuw.

Bieden oké maar direct contact opnemen werkt bij mij beter.
(heb dan ook een zwoele overtuigende stem :beard: )

Eerder: Korg poly 800 ruil tegen Polymoog + pedaal, poten en patchbook.
Fender rhodes compleet 1975 en in prima staat, langs de kant van de weg wachtend op grofvuil !!!

Hopelijk in 2018 ook 'zoekt en gij zult vinden' :halleluja
 
Wow RSB! Fantastisch! :okdan:

Vorige week gekregen gratis en voor niks:

1 x Sennheiser MKH 816T-U-3 Long gun condensator + korf (granaat)+ hengel + windscreen (kattenvel).
2 x Sennheiser MD421
1 x Sony ECM-77B Broadcast lavalier
1 set AKG C522 ENG Stereo condensator microfoon met elastische ophanging etc...
1 Tascam 134 4-Track cassette recorder
1 Teac A-R600 Hifi versterker
2 x Technics SB CS95 Hifi speakers

Ben blij en triest tegelijk.... Ik ken de beste man al jàààren en hij neemt nu afscheid van de dingen en binnenkort waarschijnlijk ook van het leven...;{
Het doet hem plezier te geven aan iemand die er wat aan heeft.
Een grote dankjewel "El Cé"! :halleluja

Cheers,
Exo. :mega:
 
Ja, mooi cadeau (maar ik zou er ook dubbele gevoelens bij hebben ;{). Maar de spullen zijn nu wel gekomen bij iemand (lees: Exo.) die er iets aan heeft. :) En anders gaan toch de erfgenamen er maar (vechtend) mee aan de haal die het dan voor een habbekrats te koop op MP zetten. Groots dat iemand dit zo doet (aan het einde van zijn leven)! :okdan:
 
ik had deze zomer een juno 106 uit eerste hand voor CHF 200.- (160€) gekocht van een gast die zij dat hij een "waterschade" had. bleek dat hij alleen nieuwe VC's moest hebben. hij was optisch in nieuwstaat.

ook van de zomer had ik een roland d50 voor CHF 150.- (120€) gekocht van iemand die hem als kerkorgel gebruikt had, optisch en technisch in top staat, zelfs met een visjes-stikker achterop ;)
 
Niet zo mooie maar werkende Boss KM-60 voor 20 euro. Stond al half jaar op tweedehands in een adem vermeld met nog andere 'rommel' dingen, dus je moest er op vallen. Die man is 'em zelfs enthousiast bij mij thuis komen afleveren! Zie nu dat ze in veel slechtere staat zijnde voor meer dan 200 gaan op evilbay
 
Back
Top