Multitimbrale synth-rompler-sampler-in-één?

Origineel geplaatst door ikke
Woorden zoals "Proteus" en "groovy sequencer" interesseren me spijtig genoeg geen bal. =(

Laat je keuze nou niet leiden door een feature die je per se niet wilt. Als alle specs nou kloppen met je droombeeld, wat boeit het dan nog of er een groovy sequencer extra op zit. Of stamp gevoelige drumpads.

Daarmee bedoel ik niet dat een EMU command station per se de beste keuze is uiteraard, maar laat het wel of niet aanwezig zijn van een (cheapo) sequencer niet zo zwaar wegen in je keuze.

succes!
 
tja

tja

Waar ik zo aan zat te denken is de Nord lead (clavia) G2
is een 19" bak zonder knopjes alles werkt software matig maar bevat midi, heeft LFO's heeft OSC's
heeft goede geluiden heeft alleen geen sampler maar dan zou ik gewoon een emulator x er bij kopen kun je alles in je computertje bewerken (als je nou nog een krachtige laptop had was het helemaal cool geweest)
Alles editten bewerken met je computer en het geluid komt gewoon uit de g2 (mits die samples dan maar goed)

(Hij mag overigens wel wat kosten)=)
 
Re: tja

Re: tja

Origineel geplaatst door Synthetic. K
Waar ik zo aan zat te denken is de Nord lead (clavia) G2
is een 19" bak zonder knopjes alles werkt software matig maar bevat midi, heeft LFO's heeft OSC's
heeft goede geluiden heeft alleen geen sampler maar dan zou ik gewoon een emulator x er bij kopen kun je alles in je computertje bewerken (als je nou nog een krachtige laptop had was het helemaal cool geweest)
Alles editten bewerken met je computer en het geluid komt gewoon uit de g2 (mits die samples dan maar goed)

(Hij mag overigens wel wat kosten)=)

Aan een G2 is maar weinig rompler dacht ik zo.
 
kProbeer het nog maar eens, derde keer goeie keer :)....... Heeeeft er iemand die Kétron àl getést en hoe kelingkt hijjj? Wat zijn uw ervaaaaringen?
:koffie:
 
Kijk nou gewoon eens naar de video van de V-synth.

Ja, de Triton met MOSS of de Yamaha met de AN/DX-PLG - Roland, ontwikkel eens heel gauw een JP8000 expansion voor de Fantom! - maar die Ketron lijkt me gewoon een bruiloftsbak, en die sliders (ik zag ze niet echt op de module :confused: ) zijn denk ik eerder voor drawbars.

http://www.ketronus.com/xd3.html

Sone%20Banger%20web2.jpg


Vet hakkuh!
 
Back
Top