Ralf T - Recycled Grooves

Ralf T

Stamgast
Lid sinds
16 januari 2002
Berichten
433
Na het lezen van de Q&A met Da Goose ben ik ook maar eens gaan spelen met ReCycle :eureka: Ik heb een aantal loops van de Zero-G sample-CD "Creative Essentials Vol. 11 - House & Garage Construction" ReCyled en samen met wat standaard loops van die CD gearrangeerd tot een groovy techno track :dj: Je kan 'm weer beluisteren op AP via onderstaande link (gewoon op "PLAY" klikken):

http://www.acidplanet.com/Lounge/Detail.asp?PID=171238

Alle reaktie's zijn weer welkom en worden zeer gewaardeerd!
 
Het klinkt allemaal erg droog.

Een beetje reverb hier en daar zou geen kwaad kunnen.

En techno, nou nee, tis meer een aaneenschakeling van drumsounds, dus daarom groovy, maar geen techno.

Er zit wel een lekkere drive in, maar ik heb ooit beter tracks van je gehoord Ralf!
 
Bedankt voor het beluisteren en je mening, Bamse! Tja, het is weer een ACID productie en een beetje natte tracks zijn daarin vrij moeilijk te fabrieken, vind ik. Het wordt tijd voor een nieuwe en goede geluidskaart, zodat ik alles fatsoenlijk in Cubase kan flikkeren zonder timing problemen. Helaas is het geld een beetje op :(
 
Inderdaad heeft Bamse gelijk als hij zegt dat je betere tracks gemaakt hebt. Dit nummer lijkt min of meer zo'n tune uit de Magix Musicmaker reclame 'Creƫer nu je eigen sounds en videoclips.."

Het is geen slecht nummer, maar boeit gewoon niet echt; Geeft niks hoor, die nummers hebben we allemaal wel! ;)
 
Back
Top