Nieuwe Digitale mixer van Soundcraft.

Deze mixer heeft het allemaal: De nieuwe 328xd van Soundcraft.

Natuurlijk geeft deze digitale 16 kanaals (analoog 16 stuks en digitaal via Adat 16 stuks) mixer
Standaard intercases naar ADAT, TDIF, S/PDIF and AES/EBU, 8 supgroepen, 100mm gemotoriseerde faders, 24-bit ADCs and DACs (128x oversampling) & 56-bit prosessor,
maar is ook nog eens te gebruiken als controller voor Cubase, Logic, Reason, Protools, Nuendo etc. en als controller voor je synths en modules!

De prijs is helaas nog niet bekend.

Meer info: Soundcraft
 

Attachments

  • 328xd.jpg
    328xd.jpg
    21,9 KB · Bekeken: 175
Laatst gewijzigd:
Goed bezig die gasten (en you ook bamse)

Veul inputs en nog lexicon effecten. Die compressie kan dan nog los gebruikt worden.

De prijs lijkt me in de buurt van die behringer digitale bak. Wel prima voor een grotere homestudio of zelfs live een goede tafel lijkt me.
 
in de buurt? reken maar op minstens 2x zo duur..

Olaf
 
Volgens de prijslijst van de importeur Total Audio zal de adviesprijs € 5940,00 zijn (excl. 19% BTW)

Duur bakkie dus...
 
Ober! Doe mij even twee 01v's ;)

By the way. Wanneer gaat Yamaha nou eens met een nieuwe 01v komen om de concurrentie weer eens even op hun plaats te zetten?
 
Origineel geplaatst door The Q
Volgens de prijslijst van de importeur Total Audio zal de adviesprijs € 5940,00 zijn (excl. 19% BTW)

Duur bakkie dus...

doe mij dan maar lekker een vet opgedofte DM-24 met meterbrug voor die prijs, hou ik ook nog dik 2000 euro's over voor een digi masterrecorder ook !
En nog veel meer voordelen:
Beter Preamps, lekkere EQ, groter display (kom op spirit; zo'n lullig display'tje op een digitafel slaat nergens op......!!), steviger en degelijker gebouwd en een prima after sales service......

-
Als spirit met niets anders op de markt komt is binnenkort hun positie op de digitafel markt geheel verdwenen, en was dan een leuk expiriment.
;) ;)
 
Spirit probeert het gebruiksgemak van een analoge tafel met de kwaliteiten van een digitale tafel te combineren, vandaar ook het kleine schermpje. De tafels van hun zijn erg fijn te gebruiken! Mij lijkt dit een zeer mooi apparaatje!
 
Origineel geplaatst door fuse
Ober! Doe mij even twee 01v's ;)

By the way. Wanneer gaat Yamaha nou eens met een nieuwe 01v komen om de concurrentie weer eens even op hun plaats te zetten?

Volgens de interface aan het einde van dit jaar :)
 
Gaaahaaaaaf!

En da's mooi want dan komt er een smak van m'n spaarloon (eindelijk vrij). Misschien dan nog steeds pijn lijden, maar eten is voor mietjes. ;)

Oeps!
 
Back
Top