solitary confinement

cyan_circle

_beware of perverts_
Lid sinds
7 januari 2002
Berichten
1.731
Locatie
Utrecht
een nieuw & kort nummer voor de liefhebbers van filmische, benauwende sfeermuziek.

gemaakt met Cubase 5, Battery, QuadraSID voor die rare gemutileerde C64 drums en mijn trouwe Gibson Les Paul [da's een gitaar, voor de digitale medemens onder ons] door de Line6 Pod Pro gehaald [mis je 'm al, dennis?], waarover weer een klein beetje vocoder gesmeerd is.

dus... ik hoop dat ie een beetje in de smaak valt. zo niet, dan mag je dat natuurlijk ook zeggen :)
 
niet zo bescheiden

de eerse cd die jij uitbreng wil ik gesigneerd van je hebben de sound is echt wel OK

goede muziek maak je lekker om naar te luisteren
 
Goed hoor, cyan.
Ik was al zware fan van je wintersneeuwliedje, dit bevestigd het alleen maar!

't is wel eenvoudiger.
Je sound rocks.
Cheers,
 
Wow, ook dit nummer (heb net Synthfreak track beluisterd) is weer eens wat anders. Lekker! De gitaar is echt een nice touch. Natuurlijke geluiden samen met heavy electronische geluiden (zoals dus de distorted beats). Vreemd maar mooi toch!
Helemaal gaaf wordt het aan het eind met die ´mellotronic´ koor geluiden. Deed me denken aan vroeg OMD werk. Zij waren heftige mellotron gebruikers.

Eric
 
Ik word gek!

Eerst een heel verhaal intypen en dan op legen klinken. (sukkel zonder koffie)

Maar sferisch nummer en interessant die asynchrone ritmes halverwege. En een gitaar, ook vet. ;)

Lekkere mix hoor, misschien je eigen keuze maar die kick zou ook wat dynamischer/zwaarder kunnen. N een ietsje beetje galm over de mello voices misschien.
 
Back
Top