Ik zoek een nieuwe module ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Dorian-f

Ingeburgerd
Kan iemand mij advies geven?

Ik heb net mijn ensoniq sd1 verkocht en ben nu opzoek naar wat anders , ik heb nu alleen mijn yamaha ex5 nog waar ik alles mee doe ( in musicale zin dan ) .
Zelf lijkt mij de EMU extreme lead wel wat maar er zijn vast ook andere mooie spullen die een aanvulling op de ex5 zullen zijn , want dat is de vraag het moet echt een aanvulling zijn .

als je een goed idee hebt hoor ik het graag ( niet je oude spullen aan mij proberen te slijten aub ):engel:

bvd

iets meer details graag! soort muziek, budget etc.

Olaf

En weer iemand met een EX5 (bekend met www.ex5tech.com ?)

Clavia spul,Novation spul,FS1r een virus rack. D'r kan zoveel bij.

Ik maak muziek in diverse dance styles , en wil iets hebben rond de 600 a 700 euritos 2e hands uiteraard.

Waldorf MicroQ of Virus Rack. Klinken allebei errug lekker, hebben veel mogelijkheden etc etc etc. Ik vind ze allebei interessanter dan de Extreme Lead.

Roland SH32 of Novation K-station/A-station?

Twee lekkere bakkies

heeft iemand hier op het forum overigens een K-station?

Olaf

waarom geen sampler ? EMU samplers zijn heel erg goedkoop nu en je hebt meteen een gigantisch klankenarsenaal.

Bedankt allemaal voor jullie reacties , ik ga een paar demo's downloaden van verschillende modules om wat te vergelijken en natuurlijk in diverse zaken luisteren.

mwaaa een mks50 is wel leuk voor bv trance
en er staat ook een leuke matrix 1000 met programmer op marktplaats maar ja ik ben analoog freak 8)

heeft iemand hier op het forum overigens een K-station?

Was het wel van plan maar de K-Station is maar 1 part mutitimbraal $#%$R@!!! Baalde er echt van.....

gr. Mario

Omdat die k-station een ontzettend geil bakkie is. ;)

omdat ik wel wat praktijk ervaringen wil horen van mensen hier op de forum aangezien ik wel erg geinteresseerd ben in de k-station..heb em bij feedback een tijdje geleden onder de loep genomen..erg "cute" en klonk ook goed vonnik

Olaf

Ik heb verschillende demo's geluisterd en wat recenties opgezocht in interface en future music , ik moet zeggen dat de novation A station erg goed klinkt en denk er over om hier voor te gaan.
Is er iemand die de A station tekoop heeft?

ik zou eerder voor een waldorf microQ gaan..zeker weten...

Olaf

Je haalt de woorden uit m'n mond Olaf ;)

gr. Mario

Kan er eentje krijgen voor 720, duur ????

Ik heb verschillende demo's geluisterd en wat recenties opgezocht in interface en future music , ik moet zeggen dat de novation A station erg goed klinkt en denk er over om hier voor te gaan.

Nogmaals denk er aan, hij is 1 part multitimbraal !!!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back