Speciale gelegenheid: nieuwe track!

I-eye

Stamgast
Lid sinds
8 januari 2002
Berichten
235
Locatie
Waalwijk
en we noemen hem: "Bass please... FAT Bass!"

Ok. here's the story.

In de discotheek waar ik werk hebben we de afgelopen week hard gewerkt aan het installeren van een paar nieuwe onderdelen in onze lichten-setup. Een viertal MAC's van Martin, hierdoor ook de oude scanners naar een betere plaats verhuisd, dus alles ziet er weer gelikt uit.

Morgenavond is het dus een grote verrassing voor de bezoekers, naast de nieuwe lampies en drankies ook een nieuwe track van mister de DJ himself... :)

Voordat het publiek er volledig op los mag gaan wil ik hem eerst even door een wat kritischer publiek laten beoordelen, m.a.w. jullie.

Doelgroep: 15 - 20 jaar, commercieel-lovers nijgend naar de wat hardere kant.

Het is mijn eerste Reasdon-loze track, dus het afmixen vergt nog wat oefening. Hij is in ieder geval te hard.....

Graag jullie meningen, tips en dergelijke om morgenavond tot een bijzondere avond te maken.

Je kan hem hier naar beneden trekken, 7.897 Mb MP3
 
Het laag is zeker hard genoeg om lekker op de PA te boel aan't trillen te krijgen.
Commercieel genoeg zou ik zeggen.

Maar eh, de mix heeft nog wat scherpe kantjes. Die zijn er wel af te mixen. :)
 
Origineel geplaatst door fuse
Maar eh, de mix heeft nog wat scherpe kantjes. Die zijn er wel af te mixen. :)
Klopt, het moet allemaal net wat zachter in Nuendo. Nog geen tijd voor gehad, wilde ook de reacties ff afwachten. ;)
 
niemand verder?
 
Zeker wel relax. Ik schrok alleen in het begin toen de eerste keer dat sampletje erin kwam. Ik had mijn koptelefoon iets te hard staan.... :)
 
Back
Top