Progressor

jij heb je wel vermaakt deze pinksteren zo te horen!!
mooi sfeertje roep je mee op vindt ik! mooie geluiden en dan die sting met die lange filter attack vindt ook mooi er bij passen! gaat zo door.

waarmee heb je dit moois mee gemaakt?
 
:{ vind hem steengoed!! rgcAudio's Pentagon I rocks 8)

Hoe lang heb je hier over gedaan?
 
Origineel geplaatst door Sycorax


Tja, ik durf het bijna niet te zeggen... simpele setup eigenlijk, de drums heb ik geprogrammeerd met 2 ReDrums en al de rest komt van de Pentagon VST -synth.

Greetz

die ken ik niet echt maar klinkt zeker niet verkeerd!!
 
Zeker en vast een lekker nummer. Met een lekkere drive als die drums erin komen. En tjsa, pentagon I roeleert inderdaad ja. ;)

Qua mix mis ik het hoog in de mix en klinkt het behoorlijk dof en die drums op het einde van het nummer hebben net even teveel last van overcompressie lijkt het wel. Haal die kick eens uit de drums mix en compress die apart.
De bas mag wel wat steviger IMO (een EQ piek op 50 a 60 Hz helpt wellicht) En je gaf het zelf aan dat je de panning nog niet heb ingemixed. Dat zou zeker helpen met een ruimer maken het stereobeeld ja. Dan kun je ook makkelijker je reverb regelen. :)

Top track!
 
Origineel geplaatst door fuse
Zeker en vast een lekker nummer. Met een lekkere drive als die drums erin komen. En tjsa, pentagon I roeleert inderdaad ja. ;)

Qua mix mis ik het hoog in de mix en klinkt het behoorlijk dof en die drums op het einde van het nummer hebben net even teveel last van overcompressie lijkt het wel. Haal die kick eens uit de drums mix en compress die apart.
De bas mag wel wat steviger IMO (een EQ piek op 50 a 60 Hz helpt wellicht) En je gaf het zelf aan dat je de panning nog niet heb ingemixed. Dat zou zeker helpen met een ruimer maken het stereobeeld ja. Dan kun je ook makkelijker je reverb regelen. :)

Top track!

Bedankt voor de tips! Ik ga deze uit proberen en dan mijn song updaten!
 
>> Sycorax.. Hoeveel patches draai je tergelijkertijd als je alles met de Pentagon I doet? Want bij 2 of 3 op elkaar crasht mijn pc al. (Athlon 1GHz, 384 MBRAM)
 
Origineel geplaatst door J-Run
>> Sycorax.. Hoeveel patches draai je tergelijkertijd als je alles met de Pentagon I doet? Want bij 2 of 3 op elkaar crasht mijn pc al. (Athlon 1GHz, 384 MBRAM)

Ik heb ook een Athlon 1 Ghz en ik kan maximaal 6 à 7 patches draaien... ik denk dat je PC niet zo goed geconfigureerd is... Welk OS & Host gebruik je?
 
luistering....kick mag idd wat dieper
verder had je van mij wat meer galm en echo over de bass en leads mogen smijten, missschien kwestie van smaak. Wel erg lekkere pads.

het nummer heeft wel een heel lekkere chilly feel...beetje zoals ehh...nr waarvan de naam me ff ontschoten is...resuuection (nee niet resurection met die sinus biepjes)
 
Ik heb ook een Athlon 1 Ghz en ik kan maximaal 6 à 7 patches draaien... ik denk dat je PC niet zo goed geconfigureerd is... Welk OS & Host gebruik je?

XP + Cubase 5.1 maar ik denk dat mijn pc gewoon rammelt, ik formateer hem maar weer eens. :(
 
DAMN!

DAMN!

Dit is errug lekker! Mooie synth geluiden! Ik sta echt te kijken (luisteren) naar die softsynth!

Mooi! Nogmaals dus!

Eric
 
Back
Top