2 tracks

fuse

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
7 juli 2001
Berichten
18.831
Hallo,

Na al dat geprobeer om iets dance/trance achtigs te maken ben ik maar weer aan iets anders begonnen. Maar lieft twee muziekjes wat ik zelf kwalificeer als goedbedoelde middelmatige rotzooi. ;)
Nog niet af naar m'n smaak en ga ze nog afmaken om als link op de dbase te zetten. Maar alvast een voorproefje. Het eerste nummer is IMHO best wel ranzig trouwens. Het tweede is meer a la stop het maar in een film muziekje, vandaar ook de min of meer saaie opbouw. ;)

http://mmbase.dyndns.org/peaks/drumore.mp3

http://mmbase.dyndns.org/peaks/trait.mp3

By the way, deze nummers moeten extra hard worden afgespeeld. Maar pas even op de bas (voor al het 2e nummer halverwege) :duivels:
 
Laatst gewijzigd:
Na lang wachten heb ik ze eindelijk binnen. ;)

Ik heb net drumore beluisterd en moet zeggen dat dit een erg lekkere track is. Leuke vocal, en lekkere drums. Ik heb wel 1 punt van kritiek. Je begint met een geluid dat het hele nummer zich blijft herhalen. Als je skipt met winamp blijf ik tekens dat geluid horen. Ik mis wat dat betreft de afwisseling, het blijft maar hangen bij die strings.

Die 2e track heb ik nog niet beluisterd, maar ik zal ze vanavond ff opnieuw downloaden, want ik zit ze nu op een waardeloze flaptop te beluisteren en dan komen ze absoluut niet tot hun recht.
 
drumore:

in t begin beetje vaag maar toen kwamen die extreem dikke drums! Vet!

Ik zie al een extreem gespierde duistere man in de schaduw staan met een bizar groot zwaard, en allemaal van die zielige bodyguard ventjes op hem af stormen en die vent met zijn zwaard maakt ze allemaal heel koel af want hij is gewoon de man. Ja. Zo'n muziek vond ik t bedoel ik maar.

Lekker....t duurde alleen wat lang om te downloaden...dus kan trait nu ff niet luisteren
 
Ja, m'n webserver hapert nog wel eens. Maar als het goed is moet het nu gewoon weer te beluisteren zijn hoor.

Verder nog geen zin gehad om die mixen aan te passen. :)
 
Trait: Jean Michel Jarre? In ieder geval kreeg ik eenzelfde gevoel bij beluistering. Ben een fan van good old JMJ dus dit als compliment bedoeld. Dreamy sounds! Plus de juiste bliepjes om het een space gevoel mee te geven.

Drumore: Cool die breathe geluiden in het begin. Wow, en die ongelofelijk ranzige beats hehehe. Vet! Lekkere opbouw vind ik. Die vocal samples passen goed bij het gevoel van dit nummer. Nice touch vind ik die gitaarrif op de achtergrond.

Al met al vrij heftige nummers vind ik. Anders dan anders, maar uiteindelijk verfrissend om eens iets anders te horen dan het gemiddelde dance gedoe (ook al zeg ik dat nou zelf!).

Eric
 
Back
Top