Blijven de samples en songs er maar een week staan?

JohnnyBusca

rocket scientist
Lid sinds
4 juli 2001
Berichten
10.414
Locatie
Eindhoven - Strijp!
Blijven de songs er maar een week staan? Of hoe zit het...
Onze track en die van matt zijn weg. :{
 
Neeeeheeeeeeee

Neeeeheeeeeeee

Snap het dan.

Ik heb specifiek aan jouw verteld dat als je wilt uploaden dat t dan een test is.

Maar het ging sneller dan verwacht en t werkte. dus jouw song moest eraf omdat ik het script opnieuw ging installeren.

Dat heb ik verteld dus dat je songs maar tijdelijk was in de test fase. (lezen moet je of moet ik nog even hetzelfde PB'tje naar je sturen want ik heb nog een backup)

Wat matt betreft de song was 0kb dat schiet dus al helemaal niet op. Zijn upload is dus niet goed of hij heeft m geprobeerd te deleten.

Ik zei specifiek dat alles er een maand opblijft (misschien nu wat langer) en dat ik de best gewardeerde spullen erop laat.

Johnny ik hoop dat t nu duidelijk is.

Ik doe niets met opzet lees alsjeblieft gewoon eens een keer.

(als je me wilt uitschelden dan via een PB'tje k) ;)
 
Ik zou jou nooit uitschelden! Dat weet je!

Ik dacht dat de test fase al over was. Daarom had ik hem nog een keertje geupd.

Maar goed. Ik snap het nu. Nu blijven de tracks dus een maand staan.

We zullen binnenkort wel weer eens een nieuwe track uppen.

ASID vanaf vanavond...
 
En je mag zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer veeel uploaden want die 1 gb diskspace lijkt wel nooit vol te komen.
 
Ik heb een sidstation dus vandaag kan ik alles hebben....... *zucht*
 
Ik zucht omdat het een fokking gave bak is. Het gevoel wat ik NU heb is te vergelijken met het gevoel dat ik had toen ik mijn eerste 303 kocht.

Zo'n klein, vet, ranzig, smerig apparaatje. Precies iets voor mij.

Maar goed. Ik ga vanavond weer flink ermee spelen en dan zal ik eens wat sampletjes of songs uploaden om te kijken of het werkt! Natuurlijk ga ik weer van het positieve uit!

Gegroet!
 
OK ok ik ben een prutser maar ik kom mijn beloftes na. DSF DB doet t nu echt.

Wat vind je van mijn sample uploads ?
ZIjn ze nuttig ?
 
Ik denk zeker dat er wat nuttige bij zitten, maar ik wel nog steeds een vraagje over die breakbeat.

Kijk, hij is mega bekend, maar betekent dat ook dat hij gecleared is?

Is het zo dat als je een sample CD koopt dat dan automatisch je samples gecleared zijn en dat je ze dus publieklijk mag opslaan in bijvoorbeeld een database van een forum?

Als het mag dan is het okee, maar je zegt zelf dat er geen illegale shit geupload mag worden.

Ik hoop dat ik het fout heb...
 
Je hebt 100% gelijk maar ik heb ze niet van een sample cd. Ik heb die samples een keer gedownload van het internet. Tja ik kan ook niet weten wat wel mag en wat niet als ik wat download en er staat niets over dat de sample gecleared of niet is. Misschien moet ik als regel in de DB stellen dat samples niet gebruikt mogen worden in liedjes die verkocht gaan worden.

Ik snap sowieso niks van Royalties op samples.

Dus ja zeg t maar moet ik de loops eraf halen?
Of gaan we een voorwaarde stellen ?
 
Volgens mij kun je ze er gewoon op laten staan. Een ieder die ze gebruikt moet voor zichzelf regelen dat de samples gecleared zijn.

Verder zijn het zo'n bekende loopjes, dus dat moet volgens mij niet zo'n probleem zijn.
 
Bedankt Synic wist niet dat ie van hun was.

Enne Busc i zet gewoon een statement neer dat gebruik van samples niet rechten vrij hoeft te zijn gebruik samples is op eigen risico.

(wie kan iets moois voor mij formuleren zodat ik dat kan plaatsen op de website?)
 
Back
Top