Oberheim Xpander

Status
Please reply by conversation.
Staat er al een tijdje 1 in utreg.

Wat is zo'n expander trouwens GROOT! Ik kende um alleen van plaatjes, maar dat ding is net zo groot als een normale synth...
 
Indrukwekkend he...
 
Ja, daar stond ik echt van te kijken...:halleluja

Normaal koop je toch een expander vanwege de ruimtebesparing:confused:;)
 
Ah, die ....

Enig idee wat ze vragen voor dat ding ? Het is inderdaad wel een grote bak he, niet echt een desk-topje ...


Paul.
 
Origineel geplaatst door Paul Jenner
Ah, die ....

Enig idee wat ze vragen voor dat ding ? Het is inderdaad wel een grote bak he, niet echt een desk-topje ...

Nope, voor de prijs moet je even bellen.
Ik schat dat de expander even groot is als een juno-60. 'T kan iets kleiner zijn, maar zal niet veel schelen.
 
Zoiets dacht ik ook. Ik had eerst de indruk dat qua stijl Access voor de Virus redelijk gesjopt had bij Ome Tom, maar de afmetingen komen niet echt overeen. Tjeezus wat een bak. Is er iemand op het forum die zo'n ding heeft en waar ik eens mag langskomen om een uurtje te pielen ? :) :) :) :)


Paul.
 
Hij staat er nog steeds op de site.

Niemand nog een groot genoeg spaarvarken om kapot te slaan? ;)

Tsja, als ik geld had.......
 
wow, wist niet dat die Xpander zo indrukwekkend was en 6 parts multitimbraal!! Kan misschien beter die Akai VX600 laten schieten en zo'n bak kopen.
 
... hij is wel ff 3 tot 4 keer zo duur dan een VX600.

Mooi apparaat, dat wel!
 
Hahahaha,
Ik kreeg gisteren het bericht dat er een xpander voor me klaar staat:)
K denk dat ik hem volgende week heb.
En ja....ik ben blij:):)
 
Huh ? hoe heb je dat voor elkaar gekregen. Gefeliciteerd !!


TheQ: De VX 600 is ook een hele mooie bak hoor, probleem is dattie geen knoppies heeft. En natuurlijk ook minder LFO's, maar dat schijnen de meesten van jullie niet belangrijk te vinden.

Verder is, als ik me goed herinner, de AKA oo min of meer een copie van een bekende Oberheim synth. Niet de XP, ik weet niet zo snel welke .... Matrix 6 ?


Paul.
 
:)
Ik zou 3 synths via iemand kopen, 2 mooie zeldzame monstertjes en van het geld wat ik zou overhouden een xpander en hd recorder.
Die 2 synths dat duurt nog wel even omdat er bijna niet aan te komen is. Ik helemaal teleurgesteld want ik haat wachten:)
Toen heb ik die iemand een mailtje gestuurd met de vraag of hij alvast die xpander kon regelen.
De volgende dag krijg ik bericht dat ie al voor me klaarstaat.
Een xpander in nieuwstaat met flightcase;)
Whoahaha
 
die bij music h, stond/staat voor ongeveer euro 2200 te koop, tja wat nu :)
 
Ey Synthiaks stond die Xpander toevallig ook op www.2ehands.nl?

Paul: Ik geef de VX600 geen waarde oordeel hoor, de Obie is nu eenmaal een zeldzaam beest met berespecs. :)
Het schijnt alleen dat de envelopes wat de langzame kant zijn (software?)

De prijs is ook een beetje aan de hoge kant... pfff 2200 oiro...
 
2200 is wel een beetje prijzig.

Iemand een niertje kopen? ;)
 
het is hoog, maar ja, het is wat de "gek" ervoor biedt, enne was gewoon de prijs los van onderhandeling.

als ik erna op zoek was, had ik het gekocht, maar ik zoek wat anders, hellup :)
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top