Oberheim Xpander

Status
Please reply by conversation.

synthiaks

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
17 Maart 2002
Berichten
6.515
Locatie
Hyperspace
Ik ben op zoek naar een oberheim Xpander.
Ik wil hiervoor ruilen: 2x Korg MS20 of 1 MS20 +rogue en juno106.

Iemand?

Greetzz
 
Meeste Xpanders verkopen tussen de 1200/1800 dollar en een ms20 voor ongeveer 800 dollar dus het valt wel mee.(toch?):confused:
K heb geen geld:( dus probeer het maar met ruilen.
 
Lijkt me iets teveel voor die MS-20.

Maar zijn er wel Xpanders te vinden in NL? Ik heb ze volgens mij ook nog nooit op marktplaats gezien:confused:
 
Zijn die XPanders zoveel vetter dan Matrix 6/6r/1000's?

VCO vs. DCO, maar verder?
 
2x vco
5x lfo
15x vca
5x env
midi
6 parts multitimbraal!!
6 x cv/gate!!!!!!
en veel filters.

ach ik probeer het gewoon en anders koop ik er over een paar maandjes wel 1.

echt een stoer bakkie hoor!
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door synthiaks
2x vco
5x lfo
15x vca
5x env
midi
6 parts multitimbraal!!
6 x cv/gate!!!!!!
en veel filters.

ach ik probeer het gewoon en anders koop ik er over een paar maandjes wel 1.

echt een stoer bakkie hoor!

het filter is digi en gaat stapgewijs schijnt het:(. maar ondanks dat ben ik er ook al een tijdje opzoek naar dat ding. heb pas bij music house gevraagd. en vorig jaar hadden ze er twee gehad. en er was al een wachtlijst.:(
 
Das toch de desktop van de matrix 12?
Diegene die ik in Belgiƫ heb zien staan stonden daar voor pakweg 2000 euros. Een ms20 vindt je voor 600 euros.

Maar goed,

waarom heb je in godsnaam 15 vca's nodig en 5 lfo's en 5 envelopes en 6 cv gates??

Is dat niet een beetje overdone?
 
Das toch de desktop van de matrix 12?
Diegene die ik in Belgiƫ heb zien staan stonden daar voor pakweg 2000 euros. Een ms20 vindt je voor 600 euros.


Dat zijn inderdaad de prijzen die ik ook gezien/gehoord heb.

En verder: Juno-106: 400 Euro, Moog Rogue 300 Euro.

Met die 4 synths samen en een beetje pingelen zou je een Expander kunnen aanschaffen. :)

De Expander is inderdaad de 6-stemmige desktop versie van de Matrix-12.
 
synthiaks >> Gefeliciteerd! Lijkt me een geweldige bak om te hebben!
 
K heb niks ingeruild.
Degene die er eentje voor me gaat regelen komt ze vrij vaak tegen en verkoopt ze voor 1500 dollar.
We zijn nou nog aan het mailen over hoe en wat maar het ziet er positief uit.(helemaal omdat hij ze regelmatig tegenkomt)
K ben benieuwd hoe snel ik hem heb, maar deze synth staat wel bovenaan mijn lijstje dus lang zal het niet duren.

Greetzz
 
Origineel geplaatst door OnAcid
Maar zijn er wel Xpanders te vinden in NL? Ik heb ze volgens mij ook nog nooit op marktplaats gezien:confused:

Een tijdje geleden stond er eentje te ruil dan wel te koop. Het bleek dat hij er 4500,- gulden voor wou hebben. Ik heb hem maar uitgelegd waar hij zijn Xpander het best in kon steken.
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top