De grote 80's thread

en zo vind de jeugd van tegenwoordig de hedendaagse muziek helemaal te gek en zal over 25 jaar ook staan lopen te klepkloten dat het dan allemaal kut is...

Maar waar gaat het dan naartoe als het alleen maar ligt af te bouwen? Over 30 jaar horen we neo dubcore met een rappende kalende Justin Bieber erover met bierpens op de radio. Dat word dan de standaard waar iedereen naar opkijkt?
 
Dubbele post
 
ik denk dat de gevestigde media dan helemaal kapot ende ontploft is en alles DIY gaat wezen te moeten zijn doende...
een mooi systeem zou zijn als mensen zouden investeren (minimaal bedragje) in een (aankomend) talent, komt er dan niets uit dan moet 'ie maar wat anders gaan doen dat 'ie goed denkt te kunnen... zo blijft het allemaal echt ende gezond...
 
volgens mij heeft 6track een slechte melodramatische dag vandaag, hoe zou dat gaan in het ouderehuis over 35 jaar
 
Nah ik vind hem wel cool :D Eén mood, z'n vinger op en z'n mening en dan ligt ie weer ergens anders te lullen.
 
tjah, 80's en 90's blijven immens steken in m'n hoofd qua muziek. De lijst is eindeloos.
Er speelde altijd een radio bij ons ouders thuis in de achtergrond (zelfs voor onze hond als we ergens naartoe gingen). Juke-box gehad in de 80's waarvan er hier nog een hoop overschot zonder hoes in een doos rondslingeren. Dus commercieel of underground... puur "nostalgie" (hatelijk woord geworden ondertussen :P ). ik heb het allemaal van thuis uit meegekregen waarvoor dank :halleluja
Bij deze weet ek niet of deze al gepost geweest is... een commercieel 80's synth goodness nummer met 'nice' video waarin ze haar tepels zonder schaamte showt 8~
Caroline Loeb - C'est la Ouate
https://www.youtube.com/watch?v=01jK2yQg-0w
 
Onlangs maar eens de OST van de eerste Terminator film binnengehaald. Door Brad Fiedel gedaan. Jummie!
 
Onlangs maar eens de OST van de eerste Terminator film binnengehaald. Door Brad Fiedel gedaan. Jummie!

In de making off, heeft ie het er ook over dat er eigenlijk helemaal geen geld meer was voor een soundtrack.
Met pannen en potten en een oberheim is ie te werk gegaan.
knap staaltje werk
 
Ongelofelijk...wat is dat "Alex en de City Crew" barbaars, achterlijk en gedegenereerd. Ivo is volkomen terecht in zijn observatie "Het betekent allemaal niet veel geloof ik". Er is daarna in dat genre niets verandert wat dat betreft. :D
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top