De grote 80's thread



Even checken...
-Moeilijk kijkende mannen met permanentjes in parachutebroeken - CHECK
-Veel wit en wat neonkleuren - CHECK
-Niet aangesloten samplers met 'orchestra hit' geluid - CHECK

Ja hoor, goedgekeurd.
 
Even checken...
-Moeilijk kijkende mannen met permanentjes in parachutebroeken - CHECK
-Veel wit en wat neonkleuren - CHECK
-Niet aangesloten samplers met 'orchestra hit' geluid - CHECK

Ja hoor, goedgekeurd.

Oh my god.... :D
 
Ik was vanavond voor een uurtje weer helemaal in de 80's,met het beluisteren van A-ha,Scoundrel Days.
Had het nog nooit gehoord,kende alleen maar het album Hunting high and low.
 

Attachments

  • 000-a-ha-scoundrel_days_(remastered_and_expanded)-2cd-2010-front.jpg
    000-a-ha-scoundrel_days_(remastered_and_expanded)-2cd-2010-front.jpg
    36,5 KB · Bekeken: 103
6 Trak: nee he. Zulke deuntjes wil je vergeten.... :P

Nou ja, die dingen waren altijd wel lekker (zie afbeelding) voor de platenmennekes.
7421838553.jpg
 
Hierzo dit, ho maar. Opgepast

 
Dat heeft een verdachte vergelijking met guns en rozes een paar jaar eerder . best erg oke zeg.
ik hoor het er niet echt in en de meeste van dit soort bands klonken zo...
dit soort muziek was destijds eigenlijk ook al bagger; het gaat alleen maar over accessen, een drol met een gouden laagje dus...
maar goed ende idd, popi jopi muziek van tegenwoordig is slechts alleen nog maar het gouden laagje...
 
ik hoor het er niet echt in en de meeste van dit soort bands klonken zo...
dit soort muziek was destijds eigenlijk ook al bagger; het gaat alleen maar over accessen, een drol met een gouden laagje dus...
maar goed ende idd, popi jopi muziek van tegenwoordig is slechts alleen nog maar het gouden laagje...

Ja glam metal, was gewoon de pop versie van metal. Maar je gaat me niet zeggen dat het slechte gitaristen waren, de meeste bands hadden echt wel goede riffs. Kijk naar Def Leppard, ben een grote fan! 20 miljoen albums verkocht die mannen.. En je gaat me niet zeggen dat ze slecht waren live :P Ik verkies dit echt wel boven het aanhoren van hedendaagse popi jopi :D De tijd van de euforische en glorieuze meezing anthems is helaas voorbij.

't Is een combinatie van neon Kramer gitaren, Lexicon reverb, afgewassen jeans, en Solid state wat betreft de sound :D



 
Laatst gewijzigd:
Back
Top