2 nummertjes

Nauw zeg. Wauhh wat een positieve reacties allemaal. Dank u alleen hartellijk voor de vriendelijke woorden. :okdan: :okdan:
 
Laatst gewijzigd:
vet idd, ik vind persoonlijk de tweede net iets vetter, iets toegankelijk voor mij dan en vette bliepjes en sounds tegen het eind en die pitched chords, cool, spooky!
 
Ha Sander,

Ja, ik vind nr #1 duidelijk het beste, zitten ontzettend gave dingetjes in als je goed luistert.. Ik bewaar 'm :)

'tis dat ik geen draaitafel/platenspeler heb, anders had ik wel eens een album van je gekocht.

Iig, ga zo door :)

Groeten,
Ironfreq aka Vincent
 
woooohh vette tracks!
fijne stukkies electro! (dat is het toch? :D )
ik vind vooral die eerste vet... lekkere drums, fijne bleepjes en wilde melodieen..
well done! :okdan:
 
Origineel geplaatst door ironfreq

'tis dat ik geen draaitafel/platenspeler heb, anders had ik wel eens een album van je gekocht.

Gewoon voor de sier is ook leuk hoor :D

Gaat lekker zo met al die reply's :yamaha:
 
Idd Prima Tracks Sander.... zelfs al ben ik niet zo'n fan van elektro ! dat wil wel wat zeggen.

Volg de tip om compressie te gebruiken zeker op !! Ik deed t in t begin ook niet, maar nu kan ik niet meer zonder!!!
 
Origineel geplaatst door Ed Beukers
Idd Prima Tracks Sander.... zelfs al ben ik niet zo'n fan van elektro ! dat wil wel wat zeggen.

Volg de tip om compressie te gebruiken zeker op !! Ik deed t in t begin ook niet, maar nu kan ik niet meer zonder!!!

Thanks, wat betreft die compressie. Dat kan de masteraar eventueel nog toevoegen.
 
Vette Detroit style trax Sander! Ik zou alleen bij het eerste nummer de distortion over de kick wat minder doen of misschien zelfs weglaten.
:dj:
 
Normaal gesproken luister ik nooit deze muziek, maar was toch nieuwsgierig...en ik vind allebei de tracks vet :), en al zeker respect dat je dat live gedaan hebt. Het 2de nummer is gewoon een 'relax' nummer, en de eerste zo'n nummer vol energie :)

En die distortion over de kick bij het eerste nummer is juist vet, moet je niet weglaten vind ik.
 
ik vind je tracks

"behoorlijk iets anders"

en zijn zeker toppie dingetjes!

:biertje:

greetz

cloudy
 
Origineel geplaatst door Bas
Vette Detroit style trax Sander! Ik zou alleen bij het eerste nummer de distortion over de kick wat minder doen of misschien zelfs weglaten.
:dj:

Thx, maar dat kan ik niet meer wijzigen. Ik vindt het wel leuk klinken. Maar de beat draait eigelijk vooral om de 4/4 beat die er later inkomt. De gedistorte bassdrum is meer een soort van vervanging voor een bassline, want die zit namelijk niet in het nummer.
 
Origineel geplaatst door sander
Thx, maar dat kan ik niet meer wijzigen. Ik vindt het wel leuk klinken. Maar de beat draait eigelijk vooral om de 4/4 beat die er later inkomt. De gedistorte bassdrum is meer een soort van vervanging voor een bassline, want die zit namelijk niet in het nummer.

Distortion had van mij ook wel een tikkeltje minder gemogen want nu leidt hij naar mijn mening iets teveel de aandacht af. Klinkt gewoon niet zo fijn, zo'n dreckige bassdrum bij die andere heerlijk heldere geluiden. Verder had er van mij ook nog nét iets meer evolutie/variatie in mogen zitten en dan vooral het gebruiken van wat andere toonhoogten- en lengten en het af en toe wat meer weglaten van die "hoofdmotiefjes" (dat vind ik allebei persoonlijk toch net iets beter in de tweede track).
Neemt allemaal niet weg dat ik het 2 ontzettend puike trackkies vind. Ze pakken je toch zeker wel en trouwens ook complimenten voor de manier waarop je in het begin opbouwt. Echt toppie :biertje:
 
Zo, aangezien het de afgelopen jaren eigelijk helemaal niet meert opschiet, was ik maar eens even in het synthforum archief aan het zoeken naar wat nog wel af is gekomen. Altijd leuk om dan de feedback weer eens te lezen.
 
Ik had ze al ergens gedownd een week of twee geleden denk ik maar ik vind ze echt VET.Zeker het eerste nummer is een bom.
Machtig.:okdan:
 
Jaaaa...Mooi hoor. Beide tracks.

Misschien moet je jezelf eens afvragen wat was er 2 jaar geleden anders in vergelijking met nu dat je geen trax meer (kan) bouwt (-t + en)?

-Had je toen een muse, maar nu niet meer?
-Was het allemaal nog "nieuw" voor je, waardoor je ook echt de drang voelde om tracks te bouwen?
-Kocht je iedere week nieuwe apparaten of juist niet?
-Dronk je 5 liter koffie op een dag en nu alleen kraanwater?


Kortom wat was er anders??? Misschien kun je hetgeen er toen wel was en nu blijkbaar niet meer, terughalen naar nu?

Succes :okdan:
 
Die eerste vind ik nog steeds het sterkst, ik herkende hem ook meteen toen ik hem hoorde.

Volgens mij ga je nog een hoop hebben aan je jd990 Sander, nieuwe sounds nieuwe kansen :)
 
Back
Top