• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

dob ruimt ob

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dob

Helemaal in m'n (k)nopjes
Lid sinds
28 mei 2002
Berichten
2.371
Alesis HR16:B drumdoos (gemod door Alien Devices, horen en zien.)
350 euro, ideaal voor ECHTE in midi meelopende en programmeerbare glitch shit... one of a kind. Wil je orginele nu-drums die dynamischer zijn dat PC nepglitch drums en die niemand anders heeft; dit is je bakje. Met Amerikaanse adapter overigens... maar ik wil wel m'n converter erbij doen. Gewoon freaken met de pet op dit ding.
Ik heb er overigens 450 voor betaald. Damn those taxes, als ik dat geweten had!

Roland CR-8000, drumdoos gemod met analogue solutions kitje.... vangt alleen het start/stop signaal van dinsync niet meer op, stuurt het wel uit, was 350, nu voor 300 euro.
Als je al een 303 hebt is dit een perfecte aanvulling om simpele orginele acid te maken. Demo: www.knoppenkast.nl/cr8000.wma

Lexicon Reflex, 100 euro, reverb met o.a. subtiele random functies in de algoritmes, 1 ledje kapot gegaan met TPG vervoer naar mij toe.
Is qua gebruik niet storend overigens, want de andere 2 (het zijn 3 keuzeledjes) doen het wel nog; brand er niks, dan had eigenlijk het kapotte ledje moeten branden. Met name goed voor reberbs.

D&R limiter, lekkere geluidsversteviger en stereo limiter, gaat bij mij over het gehele geluid heen om m'n opnameingangen te beschermen en om net ff dat tikkie volligheid eroverheen te smeren. 50 euro.
Heeft trouwens wel wat krasjes. Deze kan opgestuurd worden; kan niks aan kapot gaan.

"Den Swarten Doosch", zoals ik 'm bestikkerd heb; kitje van Drewtronics. Is een Shure Level-loc clone.
(Zonder adapter; moet 9 volt hebben, 300 mA, staat erop)
Die van mij zit echter in een zwart compact doosje. 50 euro.
Zie hier.

Gemodde Jen Variospectra. Gaar ding, bedoeld als leslie imitatie. Paar knoppen doen het niet meer fantastisch. Maar vind het zonde om bij het grof vuil te zetten. 10 euro ofzo. Doet een soort chorus ofzo, en je kan instellen in welk frequentiegebied hij het gortig maakt. Met name goed om hi-hats te moduleren en smerig te maken.

2 Techstar drumpads. Niet in de beste staat, wel goed functionerend. Zie foto. 20 euro voor beide.

Dynachord Echochord tape echo, met reserve tapes. Na de laatste keer nieuwe tape erin gezet te hebben deed ie wat raar. Doet het wel, en zit ook springveer in. Voor de hobbyist ofzo, oud beest, 30 euro.

AKG C-1000S microfoon. In orginele doos met handleiding en alles. 120 euro.

Wat had ik nog in de berging staan?!..... Binnenkort nog wat dingen.

Opsturen is op JOUW risico, als er wat kapot is gegaan door toedoen van TPG zit JIJ ermee, niet ik. Als je niet met de vraagprijs eens bent bied dan maar wat.
 
tama pad
 

Attachments

  • tama.jpg
    tama.jpg
    25,3 KB · Bekeken: 80
nieuwe prijzen

gemodde cr-8000 - 280
Lexicon Reflex - 90
Gemodde Jen Variospectra - 10
AKG C-1000S - 100
2 Techstar drumpads - 15
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top