Mijn tweede release!!!

lo-fi

...Het maakt geluid...
Lid sinds
21 juli 2001
Berichten
1.926
Locatie
A'dam
Hij duurt maar liefst 42 SECONDEN

En wordt uitgebracht in een oplage van 20 STUKS!

Maar wel volledig gemixt in Dolby Digital 5:1

Het is namelijk de soundtrack van een bioscooptrailer. Dus op 35mm. Vanaf donderdag 25 oktober in 20 bioscopen, voornamelijk in Amsterdam. En op AT-5 (amsterdamse tv) Het is de trailer voor het Shorts! filmfestival. Zodra ik 'n Quictime versie heb zet ik 'm op m'n site.
 
Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd!

Lijkt me echt een kicken project!
Plaats je hem ook op de DSF Dbase?
 
Laatst gewijzigd:
Is zeker kicken om te doen. Vooral afmixen (afgelopen maandag) bij metasound studios. Dan zit je dus achter in 'n heuse bioscoopzaal, met 'n enorme mengtafel erin en unlimited sporen ProTools. Met voor je neus de trailer op 'n bioscoopdoek, en 'n snoeihard dolby systeem met overal geluid. Geef je 'n slinger aan die joystick en het geluid vliegt aan alle kanten om je heen...Vet.

Ik wacht met online zetten tot ik de quictime filmpjes heb. Zonder beeld komt het geluid namelijk niet echt over, vice versa ook niet trouwens. Het is alleen jammer dat je 't dan met de tv mix moet doen; de bios mix heeft er nog 'n vet subwoofer kanaal bij :)

Ik heb vorig jaar ook de trailer gedaan voor het Cinestud filmfestival. Die was langer en sneller (160bpm). Dat Quicktimepje krijg ik ook binnenkort (eindelijk).
 
ik ga er speciaal voor naar de bios :)
 
Back
Top