bassen maken

dark insanity

Nieuwkomer
Lid sinds
1 april 2002
Berichten
1
hallo beste muziekfanaten!!!!!

ik ben al een tijdje aan t aan klooien met vst plugins en t wil me al aardig lukken om pakkende melodielijntjes te maken maar omdat ik al die tijd hiermee bezig ben geweest zoek ik ook nog een goeie plugin om bassdrums mee te maken!8o)

dus weet iemand nog een paar goeie plugins om hardcore hardhouse trance bassen te maken of heeft iemand nog andere tips, ik hoor het graag!!!!
 
Wil je nou bassen of basdrums maken?

Voor bassen moet je es kijken naar Muon Tau, das een gratis vst plugin die een 303 na zou moeten doen. Klinkt niet helemaal hetzelfde en voelt helemaal anders (geen accent enzo) maar hij maakt wel basjes.

Voor basdrums heeft FXspansion een mooie drumsynth plugin voor weinig geld. Ik ben ff de naam kwijt maar het eindigde op 008 :) Je kan natuurlijk ook voor Waldorf Attack gaan maar die is duurder.
 
die waldorf heb ik een heel lovend artikel in de laatste sos over gelezen.. maar heb dat ding uitgeprobeerd (weliswaar heel kort) .. maar je moet wel zelf die presets aardig veranderen zeg.. met name de hi-hat en cymbals klinken wel heel blik en brak..
 
Back
Top