Gezocht Nord Modular (o.s. 3.x)

Status
Please reply by conversation.
Ik zie ze wel es 2e hands staan. Maar dan zijn ze bijna net zo duur als nieuw. En terrecht. Ik heb er ook een en die wil ik niet kwijt!
 
Origineel geplaatst door 4-Tek
Ik zie ze wel es 2e hands staan. Maar dan zijn ze bijna net zo duur als nieuw. En terrecht. Ik heb er ook een en die wil ik niet kwijt!

Kun jij mij de links van een paar gebruikers sites, patches etc. toesturen?

Alvast bedankt!

Greetz,

Yawgmoth
 
Veel zoekgenot

Veel zoekgenot

Ja, makkelijk zijn ze alvast niet te vinden die Modulars of je moet er bijna evenveel voor ophoesten als een nieuwe.

Kijk zelf ook al een tijdje uit naar zo'n beest.

Misschien kan de MicroModular je ook van dienst zijn? Zijn al wat makkelijker te vinden en is nieuw 'niet zo duur'.

Ofwel even doorsparen en een nieuwe kopen.

Wat ook wel eens wil helpen:

Trek een bivakmuts aan, storm een muziekhandel binnen en loop met een Modular weer naar buiten, neem er dan ook een voor mij mee...de handleiding is niet nodig >:| >:| >:| >:|
 
Re: Veel zoekgenot

Re: Veel zoekgenot

Origineel geplaatst door Hover
Ja, makkelijk zijn ze alvast niet te vinden die Modulars of je moet er bijna evenveel voor ophoesten als een nieuwe.

Kijk zelf ook al een tijdje uit naar zo'n beest.

Misschien kan de MicroModular je ook van dienst zijn? Zijn al wat makkelijker te vinden en is nieuw 'niet zo duur'.

Ofwel even doorsparen en een nieuwe kopen.

Wat ook wel eens wil helpen:

Trek een bivakmuts aan, storm een muziekhandel binnen en loop met een Modular weer naar buiten, neem er dan ook een voor mij mee...de handleiding is niet nodig >:| >:| >:| >:|

De microModular is bij www.musicstorekoeln.de in de aanbieding voor 444 euros.

Groetjes synthfreak
 
Als ik nieuw koop ga ik voor de Modular (dus niet de micro) en als het een beetje te betallen is met expansieboard.

Greetz,

Yawgmoth
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top