ReMOTE keyboard voor Reason

Het is oud nieuws, maar ik vond het toch een vermelding waard.

Al googlend kwam ik terecht op deze site: ReMOTE

Op deze site wordt een masterkeybaord getoond speciaal ontwikkeld voor Reason en wel door de heren Novation .
De reviewer is laaiend enthousiast over het keyboard.
Op de site staat vermeldt dat de geplande release vorig jaar zomer was. Ik heb inmiddels contact gehad met Novation, en er is mij verteld dat de uiteindelijke release pas volgend jaar zal zijn. Tot die tijd zullen we het met de plaatjes op de bovenstaande site moeten doen.
 

Attachments

  • remote.jpg
    remote.jpg
    15,2 KB · Bekeken: 192
Die speakers zijn natuurlijk het toppunt van hilariteit.
Het ding komt op usb of midi aan je pc te hangen. En gezien de prijs van het apparaat (rond de 250 engelse pond) kun je toch niet echt topkwaliteit speakers verwachten :)
Dus ik hoop dan ook dat ze die dingen er uit slopen zodat de prijs nog met wat pondjes omlaag kan.
 
Hij ziet er gewoon vrezelijk uit ook eerlijk gezegd...

En het lijkt me ook een vrezelijk karwij om bij elke knobturn weer in dat matrixplaatje erboven te moeten gaan kijken waar het knopje bij hoort. Kan je net zo goed je muis gebruiken :(

Laat novation hem a.u.b niet in deze vorm uit gaan brengen!!


En boxjes...c'mon...
 
Origineel geplaatst door Almeros
Wat gebeurt er als ik op de Tab-toets druk eigenlijk ;)

Nou dan moet je verdraaide goed oppassen anders krijg je hem in je smoel. Hij draait dan nl. om en dan wil je niet er te dicht op zitten. ;)


Maar eh, zo'n keyboard is wel erg 'kinderachtig' hoor en denk niet dat zoiets dan zo snel aan slaat of je moet een geflipte modtracker of nog 'erger' een magix gebruiker hebben.
 
Vergeet deze ReMote. Ze zijn allang bezig met een ander keyboard. :Z
 
Origineel geplaatst door Lotuz
Vergeet deze ReMote. Ze zijn allang bezig met een ander keyboard. :Z

Vertel... doe link(s)!
 
Hebben ze ook met de ReMote rekening gehouden met Reason 2.0?!

Dat kwam ff in me op...
 
Origineel geplaatst door Almeros


Vertel... doe link(s)!

Baldzijde 14 van Computer Music 46 (zou nu in de winkel moeten liggen).

Computer Music
 
ja duh! vertel nou maar gewoon ;)

Olaf
 
Origineel geplaatst door olafmol
ja duh! vertel nou maar gewoon ;)

Olaf

dckix.gif


Okee, zoveel staat er nou ook weer niet vermeld. Maar de originele ReMote schijnt van de baan te zijn en begin 2003 zou een nieuwe versie moeten verschijnen. Eentje die niet alleen voor Reason gebruikers bestemd is. Zelf verwacht ik een MIDI controller keyboard gebaseerd op de K-Station.
 
Origineel geplaatst door Lotuz


Okee, zoveel staat er nou ook weer niet vermeld.

hoeveel van bladzijde 14 was er aan toegewijd?!:)
 
Ren maar niet meteen naar de boekhandel.
 
Ik persoonlijk vind 3 octaven wel erg weinig, heb zelf toch minimaal 5 nodig. En ja of nou zoveel moeite is om de muis te gebruiken. Kun je die knoppen eigenlijk zelf defenieren? Dan is het nog wel interresant zo'n midi controller, maar anders kan ik die 250 pond toch wel beter besteden.

Groetjes Synthfreak
 
Back
Top